خودروی جدید اینااکودا E7 در آستانه ورود به بازار ایران؛ رونمایی رسمی در بهار ۲۰۲۵!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر در گفت و گوی اختصاصی که با مدیران برند اکودا انجام شد، لیپ، مدیر شبکه برند اکودا با اشاره به اینکه ECODA که برندی جوان است، گفت ما به صورت رسمی در آوریل سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردیم با این حال، برندی پرانرژی و پویا هستیم که
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر در گفت و گوی اختصاصی که با مدیران برند اکودا انجام شد، لیپ، مدیر شبکه برند اکودا با اشاره به اینکه ECODA که برندی جوان است، گفت ما به صورت رسمی در آوریل سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردیم با این حال، برندی پرانرژی و پویا هستیم که این انرژی در ژن برند ما وجود دارد.
اکودا نزدیک به آینده
وی در ادامه با اشاره به اینکه“ECO” از کلمه اکوسیستم گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در این سیستم، جوانان میتوانند در طراحیهای موردعلاقهشان، تجربیات فناورانه و مفاهیم دوستدار محیط زیست غرق شوند. همچنین
“DA” نمایانگر دینامیک و پیشرفته بودن است که به یک سبک زندگی مدرن و مد روز اشاره دارد و بر تجربههای پیشرفته و محصولات فناورانه تأکید میکند. هوش مصنوعی، انسانهای دیجیتال، انیمیشنها، و دنیای مجازی چیزهایی هستند که جوانان از آنها لذت میبرند.
وی ادامه داد: مخاطبان هدف ما افرادی هستند که ذهن باز، دیدگاههای غیرسنتی، و وفاداری به خودشان دارند. مأموریت برند ما ایجاد یک ارتباط جدید برای این قلبهای وفادار است. اما ارتباط جدید به چه معناست؟ شعار برند ما این موضوع را به خوبی بیان میکند: نزدیک به آینده.
لیپ گفت: خودروهای ECODA از آینده آمدهاند و برای مردم آینده طراحی شدهاند. آینده، مد، فناوری و محیط زیست DNA برند ما است که در این میان، آینده مهمترین بخش است.
مدیر شبکه اکودا با بیان اینکه برای هر مدل، یک فیلم کوتاه انیمیشنی خلق میکنیم؛ تصریح کرد: یک دنیای مجازی پر از تخیل و نوآوری که شامل مدلهای ECODA، انسانهای دیجیتال و همچنین مجموعهای از محصولات اکولوژیک است. در نهایت، امیدواریم برند و محصولات ECODA طراحی پیشرفته، فناوری آینده و یک اکوسیستم جدید فرامرزی به ارمغان بیاورد.
اکودا با قیمت رقابتی به بازار میآید
در ادامه این گفت و گو بارنی، مدیر محصول برند اکودا با اشاره به جزییات محصول جدید این برند با نام اکودا E۷ اظهار کرد: ECODA E7 یک کراساوور شاسیبلند جدید است که برای تولید آن بر طراحی آیندهنگرانه، کابین هوشمند و کیفیت بالای رانندگی تمرکز کردهایم.
خودرو طراحی سطحی ساده و پروفایلی روان دارد که هم مدرن است و هم احساسی از هوشمندی و آیندهنگری را القا میکند؛ مفهومی که پایه اصلی ECODA E7 است.
وی ادامه داد: طراحی نمای جلویی با فرم X پویا، شخصیت اصلی گرافیک جلویی این خودرو است.طراحی نمای جانبی با خطوط پویا حس سرعت، قدرت و انرژی را القا میکند. طراحی انتهای خودرو نیز همان فرم X جلویی را حفظ کرده تا همخوانی بین جلو و عقب خودرو ایجاد شود. همچنین، طراحی سطحی ساده و جزئیات پیکسلی دیجیتال به خودرو شخصیتی متمایز میبخشد.در داخل خودرو، از طراحی کابینی سهبعدی و ساده استفاده کردهایم که الهامگرفته از فضاست تا حس وسعت و مدرنیته را به همراه داشته باشد.
مدیرمحصول برند اکودا در ادامه افزود: صندلیهای منحصربهفرد ما از صندلیهای ورزشی و بازیهای پیشرفته الهام گرفته شدهاند تا برای مشتریان جوان حس هیجان و لذت از رانندگی ایجاد کنند. استفاده از دوختهای زیبا، چرم باکیفیت و طرحهای چشمگیر، همه برای ایجاد حس لذتبخش در حین رانندگی طراحی شدهاند.
به گفته او یکی از ویژگیهای برجسته ECODA E7 صفحهنمایش منحصربهفرد آن است که میتواند به چپ و راست حرکت کند، این صفحهنمایش با وضوح ۲.۵K Ultra HD و روشنایی ۸۵۰ نیت، حتی در محیطهای پرنور کاملاً واضح است.
مدیر محصول اکودا با بیان اینکه ECODA E7 نهتنها هوشمند است، بلکه تجربه رانندگی فوقالعادهای نیز ارائه میدهد، گفت: این خودرو به ۱۸ عملکرد ADAS مجهز شده و یک خودرو انسانمحور است که تجربه رانندگی و ماشین را با هم ترکیب میکند. همچنین سیستم ویدیویی ۳۶۰ درجه HD، مشکلات پارک کردن را بهراحتی حل میکند.
بارنی در ادامه اظهار کرد:یک نسخه پلاگین هیبرید (PHEV) از ECODA E7 طراحی شده که محدوده حرکتی آن بیش از ۱,۲۰۰ کیلومتر است. بهعنوان مثال، اگر از فرانکفورت به رم سفر کنید، بدون نیاز به سوختگیری در طول مسیر، با اطمینان به مقصد خواهید رسید.
بارنی در پاسخ به اینکه مخاطبان اصلی اکودا E7 چه کسانی هستند و چه ویژگیهایی باعث میشود که این خودرو در مقایسه با رقبا در همان بخش، متمایز باشد؟اظهار کرد: هدف ما برای اکودا E7 بر روی گروههایی متمرکز است که به مد و ترندها علاقه دارند. در مقایسه با سایر رقبا در بازار ایران، اکودا E7 طراحی خارجی آیندهنگرتر و فناوریهای پیشرفتهتری ارائه میدهد.
بارنی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه اکودا E7 برای اولین بار در ایران معرفی میشود، استراتژی شما برای این بازار چیست و این محصول چه زمانی بهطور رسمی عرضه میشود؟ گفت: بسیاری از مشتریان از ما پرسیدهاند که چه زمانی میتوانیم اکودا E7 را به ایران بیاوریم. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا آن را قبل از میانه سال ۲۰۲۵، عرضه کنیم.
وی همچنین درباره قیمت فروش این خودرو خاطرنشان کرد: قیمتهای بسیار رقابتی برای مصرفکنندگان ایرانی ارائه خواهیم داد، اما امیدوارم قیمت نهایی در کنفرانس اعلام قیمت مشخص شود.
اکودا برای جوانان ساخته شده است
همچنین جی، مدیر برند اکودا در پاسخ این که چشمانداز بلندمدت اکودا در صنعت خودرو چیست و چگونه اکودا E7 با این چشمانداز هماهنگ است؟ تصریح کرد:اکودا خودرویی با طراحی پیشرفته، حس حرفهای و هوش تکنولوژی برای جوانان ساخته شده است. اکودا و لوکانو نظرات مشتریان را برای بهینهسازی محصولات، افزایش موفقیت و تقویت بازاریابی در ایران خواهند شنید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰