تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1403 - 15:34
کد خبر : 148894

۳۶ هزار مزاحمت تلفنی در ۹ ماه/ بازی بی‌رحمانه با حیات بیماران اورژانسی

۳۶ هزار مزاحمت تلفنی در ۹ ماه/ بازی بی‌رحمانه با حیات بیماران اورژانسی

وی با بیان اینکه در این مدت کل تماس های حاصل شده با اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۹۵۴ هزار و ۳۵۷ تماس مردمی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: از مجموع تماس‌های مردمی برقرار شده با اورژانس این دانشگاه، نزدیک به چهار درصد مزاحمت تلفنی، بیش

وی با بیان اینکه در این مدت کل تماس های حاصل شده با اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۹۵۴ هزار و ۳۵۷ تماس مردمی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: از مجموع تماس‌های مردمی برقرار شده با اورژانس این دانشگاه، نزدیک به چهار درصد مزاحمت تلفنی، بیش از ۴۵ درصد تماس‌ های نامرتبط، نزدیک به ۲۰ درصد تماس مشاوره‌ای و ۳۱ درصد تماس‌ منجر به ماموریت بوده است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی مشهد افزود: یکی از مشکلات مهم در حوزه فوریت های پزشکی موضوع مزاحمت‌های تلفنی و اشغال خطوط اورژانس ۱۱۵ است که تاخیر در ماموریت‌های امدادرسانی به بیماران بدحال مانند سکته های قلبی و مغزی و همچنین مصدومان ترافیکی را به دنبال دارد.

یزدانی با بیان اینکه اگرچه تاکنون از طریق آموزش‌های همگانی و اطلاع رسانی‌های عمومی در خصوص پیشگیری از مزاحمت‌های تلفنی اقدام شده است، اما همچنان این مزاحمت ها ادامه دارد، گفت: تماس‌های مزاحمی و نامرتبط بازی با جان و حیات بیماران است، از این رو اتخاذ جرایم سختگیرانه و شدیدتر در راستای کاهش آمار مزاحمت‌های تلفنی با سیستم‌های امدادرسان مورد تاکید است.

منبع خبر: رکنـا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

advanced-floating-content-close-btn