انتظارات مردم از وزارت کشور از هر دستگاه اجرایی بیشتر است
۱۳:۲۲ – ۰۹ دی ۱۴۰۳ در این نشست مهدی عارفپور رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور بر تنوع و گستردگی سطح خدماترسانی وزارت کشور (ستاد تا صف) و پاسخگویی بی وقفه تاکید کرد و گفت: انتظارات بالای مردم از این وزارتخانه از هر دستگاه اجرایی دیگر بیشتر است. وی ملاقات چهره
۱۳:۲۲ – ۰۹ دی ۱۴۰۳
در این نشست مهدی عارفپور رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور بر تنوع و گستردگی سطح خدماترسانی وزارت کشور (ستاد تا صف) و پاسخگویی بی وقفه تاکید کرد و گفت: انتظارات بالای مردم از این وزارتخانه از هر دستگاه اجرایی دیگر بیشتر است.
وی ملاقات چهره به چهره مسئولان با مردم در جهت برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردمی را از ابتکارات وزارت کشور دانست و افزود: به دلیل گستردگی ماموریتهای وزارت کشور عناوین درخواستهای مردمی و شکوائیههای واصله پر شمار است و ملاقات چهره به چهره میتواند باعث تسهیل رفع مشکلات مردم در حوزه وزارت کشور شود.
در این جلسه محمدرضا جوادییگانه، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز با بیان رویکردهای دولت چهاردهم و اشاره به فاز مطالعاتی و پژوهشی و آمادهسازی زیرساختهای آن، به تبیین برنامهها به منظور تسهیل در رسیدگی به درخواستها و شکوائیههای مردم با عنایت به شأن والای مردم شریف کشور پرداخت.
منبع: ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰