این خودرو با یک باک بنزین ۱۵۰۰ کیومتر را طی میکند + عکس و مشخصات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، Luxeed R7 EREV به قوای محرکه هیبریدی ژنراتوری شامل یک پیشرانه بنزینی و موتور برقی مجهز شده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو ساخت چری به عنوان افزایش دهنده توان پیمایش یا اصطلاحا یک ژنراتور برای شارژ باتری های موتور برقی عمل میکند. حداکثر قدرت این پیشرانه بنزینی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، Luxeed R7 EREV به قوای محرکه هیبریدی ژنراتوری شامل یک پیشرانه بنزینی و موتور برقی مجهز شده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو ساخت چری به عنوان افزایش دهنده توان پیمایش یا اصطلاحا یک ژنراتور برای شارژ باتری های موتور برقی عمل میکند. حداکثر قدرت این پیشرانه بنزینی ۱۵۴ اسب بخار است.
به نقل از گجتنیوز، همچنین یک موتور برقی در این خودرو بکار رفته که روی اکسل عقب قرار دارد و ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور را تولید میکند. باتری ۳۷ کیلووات ساعتی Luxeed R7 EREV توسط CATL تأمین شده و میتواند در ۱۵ دقیقه از شارژ ۲۰ به ۸۰ درصد برسد. صفر تا صد این کراس اوور ۷.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
لازم به ذکر است تمام مدلهای نسخه برقی این خودرو از پلتفرم کاربید سیلیکون ولتاژ بالای ۸۰۰ ولت بهره میبرند. اما مدل EREV معماری ۴۰۰ ولتی دارد. توان پیمایش لاکسید R7 EREV در حالت تمام برقی ۲۵۱ کیلومتر است درحالیکه شعاع حرکتی آن با شارژ کامل باتریها و باک پر بنزین به ۱۵۷۰ کیلومتر میرسد.
لاکسید R7 به سیستم پیمایش هوشمند جدید هواوی مجهز شده که طبق ادعاها میتواند مصرف انرژی را کاهش دهد. با استفاده از ۴ الگوریتم ویژه، این سیستم توزیع نیرو را بهصورت بهینه انجام داده و طول عمر باتری را افزایش میدهد. با این کار هم مصرف انرژی کمتر شده و هم میزان لرزشها در زمان وارد مدار شدن پیشرانه درونسوز کاهش مییابد.
سیستم لیدار هواوی؛ انقلابی در رانندگی هوشمند
سیستم رانندگی خودکار لوکسید R7 مبتنی بر هواوی ADS 3.0 است. این سیستم دارای هوش رانندگی انسانگونه از ابتدا تا انتها است که شرایط پیچیده جاده را مدیریت میکند. این سیستم با شبکه عصبی ادراکی GOD ارتقا یافته است و از تشخیص اشیا به درک صحنه تغییر میکند. سیستم هواوی ADS 3.0 فناوریهای پیشرفته ایمنی از جمله جلوگیری از تصادف و ترمزگیری تطبیقی را یکپارچه میکند.
این سیستم مکانیزم جلوگیری از تصادف ناشی از اشتباه در استفاده از پدال و ترمزگیری اضطراری تطبیقی (AEB) را برای شرایط مختلف جاده ارائه کرده است و ترمزگیری نرم در سطوح لغزنده، بارانی یا برفی را تضمین میکند.
۵۸۵۸
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰