خبری مهم از کرمان موتور رسید
بازدید:۲۵۸ صد آنلاین | شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، درصدد است با گسترش شبکه نمایندگی خود گستره جغرافیایی ارایه خدمات خود را برای جلب رضایت مشتریان افزایش دهد. به گزارش صد آنلاین، در روزهای پایانی پاییز ۱۴۰۳ شرکت کرمان موتور در راستای اهداف این سازمان
بازدید:۲۵۸
صد آنلاین | شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، درصدد است با گسترش شبکه نمایندگی خود گستره جغرافیایی ارایه خدمات خود را برای جلب رضایت مشتریان افزایش دهد.
به گزارش صد آنلاین، در روزهای پایانی پاییز ۱۴۰۳ شرکت کرمان موتور در راستای اهداف این سازمان برای افزایش آمار تولید و سهم بازار، در شهر تهران دو نمایندگی استاندارد و مجهز را در دو منطقه مختلف به شبکه نمایندگیهای خود اضافه کرد. سهشنبه ۲۷ آذر ماه، مجهزترین نمایندگی کرمان موتور با بهروزترین استاندارد و چهره بصری جدید شرکت، در شهر تهران افتتاح شد.
نمایندگی حیدری کد ۱۷۷۷ کرمان موتور، در مساحت حدود پنج هزارمتر مجهزترین نمایندگی این شرکت در تهران است که در محله سید خندان افتتاح شد. این نمایندگی با ظرفیت پذیرش بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو با ارائه بهترین و بهروزترین خدمات، با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرد.
همچنین نمایندگی ۱۷۸۲ کرمان موتور نیز در محله خانی آباد تهران با استاندارد جدید شرکت و تجهیزات بهروز افتتاح و در تاریخ اول دی ماه فعالیت خود را آغاز کرد.
افتتاح این نمایندگی در منطقهای که قبل از آن نمایندگی کرمان موتور حضور نداشت، با هدف گسترش پراکندگی شبکه نمایندگیهای این شرکت انجام شد که مشتریان کرمان موتور بتوانند به راحتی به نمایندگیهای مجاز این شرکت دسترسی داشته باشند و از خدمات استاندارد و مطمئن استفاده کنند.
معاون راهبردی و توسعه کسبوکار کرمان موتور در مراسم افتتاح نمایندگی ۱۷۸۲ (پیشتاز خودرو سهیل) با بیان اینکه مدل کسبوکار این شرکت یک مدل چند وجهی است، تاکید کرد: در کرمان موتور همیشه سعی کردهایم که در تمام عرصههای مربوط به صنعت خودرو فعالیت و بهترین عملکرد را داشته باشیم. مصطفی جعفری، با اشاره به شروع فعالیت نمایندگی ۱۷۸۲ نیز گفت: در راستای همین سیاستها امروز وارد بازاری شدیم که از نظر جغرافیای شهر تهران در آن حضور نداشتیم. لازم است که هم سطح و هم کیفیت خدمترسانی را به مشتریان افزایش دهیم؛ همینطور وارد بازارهای جدید شویم و بتوانیم به نوعی با گسترش جغرافیای نمایندگیها در جذب مشتریان و افزایش سهم بازار نقشآفرینی کنیم.
صد و سی و دومین نمایندگی کرمان موتور قائم مقام مدیرعامل شرکت تجارت و خدمات بم خودرو در این مراسم با اشاره به افتتاح نمایندگی ۱۷۸۲ کرمان موتور توضیح داد: این تعمیرگاه با تقریبا ۱۱۰ متر وسعت و ظرفیت پذیرش میانگین ۴۰ تا ۵۰ دستگاه، به شبکه ارائه خدمات به صورت قابل توجهی کمک خواهد کرد. محمدرضا محمودی، ادامه داد: ما در این منطقه حضور نداشتیم و با افتتاح این نمایندگی در یک مکان استاندارد منطبق با استانداردها و چهره بصری جدید کرمان موتور، امیدواریم بیش از پیش شاهد رضایتمندی مشتریان باشیم.
وی تصریح کرد: در مورد خدمات پس از فروش بم خودرو نیز باید از همکارانم، در بحث تامین قطعات یدکی تشکر کنم، چرا که نسبت به سایر رقبا در حوزه تامین قطعات از جمله شرکتهایی هستیم که خودرو متوقف در شبکه نمایندگی نداریم و این باعث افتخارمان است.
تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان کرمان موتور نماینده جدید کرمان موتور نیز با بیان اینکه به صورت رسمی به خانواده بزرگ خودروسازی شرکت کرمان موتور پیوستیم، خاطرنشان کرد: در مجموعه نمایندگی ۱۷۸۲ کرمان موتور با تمام توان تلاش میکنیم که بتوانیم بهترین خدمات ممکن را در مسیر فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز کرمان موتور ارائه دهیم تا در مسیر چشماندازهای شرکت گام کوچکی برداریم.
مهدی زاده افزود: در این راه، چشم به حمایت همه جانبه مدیران مجرب این مجموعه داریم تا بتوانیم در ماموریت جدیدی که روی دوشمان قرار گرفته است، نمره قبولی بگیریم. به امید آنکه با حسن تدبیر شما مدیران عالیرتبه و با تلاش تمام همکاران عزیزم در این مجموعه، به درجات برتری برسیم./ اقتصاد آنلاین
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰