حضور در بازارهای بینالمللی شرط فعال شدن ظرفیت سینمای مستند
فریدزاده بر این باور است که فعال شدن ظرفیتِ سینمای مستند در گرو ورود به بازار داخلی و بازارهای بینالمللی است. باشگاه خبرنگاران جوان؛ نفیسه خلیلی و زهرا بالاور – رائد فریدزاده، رئیس سازمان سینمایی در حاشیه جشنواره «سینما حقیقت» درباره سیاستگذاری پیرامون افزایش بودجه فیلمهای مستند گفت: اینکه سینمای مستند توانسته به جایگاه ویژه
فریدزاده بر این باور است که فعال شدن ظرفیتِ سینمای مستند در گرو ورود به بازار داخلی و بازارهای بینالمللی است.
باشگاه خبرنگاران جوان؛ نفیسه خلیلی و زهرا بالاور – رائد فریدزاده، رئیس سازمان سینمایی در حاشیه جشنواره «سینما حقیقت» درباره سیاستگذاری پیرامون افزایش بودجه فیلمهای مستند گفت: اینکه سینمای مستند توانسته به جایگاه ویژه دست یابد خوشحالکننده است؛ اینکه هرکس با هر دیدگاهی توانسته حضور داشته باشد. ما باید سعی کنیم ظرفیتهایی که سینمای مستند دارد فعال کنیم. قطعاً بخشی از آن مربوط به بازار داخلی و بخش مهمتر از آن حضور در بازارهای بینالمللی و عرضه آثار در بازارهاست.
رئیس سازمان سینمایی در بخش دیگر پرسشها بابت اکران مستند در سایر استانها توضیح داد: خداروشکر ظرفیت خوبی به اسم هنر و تجربه وجود دارد. فکر میکنم این ظرفیت باید به طور جدی دیده بشود و کمک بکنیم تا سبد اکران با فیلمهای مستند، فیلمهای کوتاه و فیلمهایی که جنبه هنری دارند، متنوع بشود. در نتیجه، مخاطب با داشتن حق انتخاب از دیدن فیلمها لذت میبرد.
فریدزاده درباره حمایت از فیلمهای مستند اجتماعی گفت: حتماً با کمک آقای حمیدی مقدم و فعالان این عرصه باید دید چگونه میتوانیم ظرفیتهای بالقوه موجود را به بالفعل برسانیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰