بیش از ۸۰ درصد شکایتها از شرکتهای بیمه وارد بوده است
رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص مراحل ثبت شکایت از شرکتهای بیمه نکاتی را مطرح کرد. به دنبال اجباری کردن کد یکتا برای صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت اجباری هستیم او افزود: خسارتی رخ میدهد و به آن کد یکتا میدهیم، اما کد یکتا دادن خیلی اوقات اجباری نشده است اگر اجباری نباشد ممکن است
رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص مراحل ثبت شکایت از شرکتهای بیمه نکاتی را مطرح کرد.
به دنبال اجباری کردن کد یکتا برای صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت اجباری هستیم
او افزود: خسارتی رخ میدهد و به آن کد یکتا میدهیم، اما کد یکتا دادن خیلی اوقات اجباری نشده است اگر اجباری نباشد ممکن است خیلی موارد باشد که به ما گزارش داده نشود. کاری که دنبال میکنیم که البته پیچیدگی دارد، اما آن را پیگیری میکنیم آن هم این است که کد یکتا را برای صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت اجباری کنیم یکی از برنامههای مهم ما این است که خسارت پرداخت کردن را درست کنیم که یکی از اصول آن همین کد یکتا است.
او در ادامه میگوید: کارت سبز یعنی مجموعهای از کشورها با یکدیگر تفاهم میکنند که اگر برای خودروها و کامیونها در کشور عضو حادثهای رخ داد شرکت بیمه آن کشور خسارت را پرداخت کند و هزینه را شرکت بیمه کشور خود صاحب کامیون در نهایت به آن کشور بپردازد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰