در رقابت شدید ریاست جمهوری، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور به عنوان رهبر جمع آوری کمک‌های مالی ظاهر شده است. کمپین او مستقیماً بیش از یک میلیارد دلار جمع‌آوری کرد که ۴۰ درصد آن از کمک‌های مالی کوچک به علاوه ۵۸۶ میلیون دلار اضافی از کمیته‌های حمایت از اقدام سیاسی تأمین شد. ستاد انتخاباتی دونالد […]

در رقابت شدید ریاست جمهوری، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور به عنوان رهبر جمع آوری کمک‌های مالی ظاهر شده است. کمپین او مستقیماً بیش از یک میلیارد دلار جمع‌آوری کرد که ۴۰ درصد آن از کمک‌های مالی کوچک به علاوه ۵۸۶ میلیون دلار اضافی از کمیته‌های حمایت از اقدام سیاسی تأمین شد.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ مستقیماً ۳۸۲ میلیون دلار جمع آوری کرد که ۲۸ درصد آن از کمک‌های مالی کوچک بود، در حالی که کمیته‌های وابسته ۶۹۴ میلیون دلار کمک کردند. بزرگترین اهداکننده، تیموتی ملون بود که ۱۹۷ میلیون دلار به ترامپ و اهداف جمهوری خواهان کمک کرد.

کمپین‌های انتخاباتی هریس و ترامپ از مارس تا اول نوامبر ۲.۶ میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کردند. دموکرات‌ها ۱.۶ میلیارد دلار هزینه کردند، در حالی که جمهوری خواهان ۹۹۳ میلیون دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کردند.

موضوعاتی که در تبلیغات هریس به چشم می‌خورد، مالیات، اقتصاد و مراقبت‌های بهداشتی بوده است. تبلیغات ترامپ عمدتاً بر مهاجرت، تورم، مالیات و همچنین اقتصاد تأکید دارد.

پنسیلوانیا با ۲۶۴ میلیون دلار هزینه برای رقابت‌های ریاست جمهوری پیشتاز بود، پس از آن میشیگان با ۱۵۱ میلیون دلار و جورجیا با ۱۳۷ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، علیرغم تغییر به سرگرمی‌های آنلاین، پلتفرم‌های دیجیتال ۴۱۹ میلیون دلار در تبلیغات ریاست جمهوری دریافت کردند که تنها ۱۷ درصد از کل هزینه‌ها را نشان می‌دهد.

ایسنا

+