به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ یک تیم سایپا میزبان نفت مسجدسلیمان بود. ابراهیم صادقی و علی اصغر کلانتری با هدف پیروزی شاگردان خود به زمین فرستادند و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست به پیروزی برسد. نیمه اول بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم بیشتر توپ […]

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ یک تیم سایپا میزبان نفت مسجدسلیمان بود. ابراهیم صادقی و علی اصغر کلانتری با هدف پیروزی شاگردان خود به زمین فرستادند و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست به پیروزی برسد.

نیمه اول بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم بیشتر توپ را در میانه زمین در گردش داشتند و موفق به ایجاد موقعیت آنچنانی روی دروازه یکدیگر نشدند. نیمه دوم نیز بازی به صورت متعادل آغاز شد اما رفته رفته سوار کمی سوار بازی شد و در دقیقه ۴۹ روی یکی از توپ‌های ارسالی، پیمان میری توانست با ضربه سر دروازه تیم سابق خود را باز کند.

2095819

بعد از گل اول سایپا ترجیح داد توپ را در اختیار حریف قرار داده و فضا را کنترل کنند. این حربه شاگردان صادقی جواب داد و در دقیقه ۷۷ علیرضا ملکی با جمع و جور کردن یک توپ سرگردان و ارسال آن به پشت مدافعان نفت، امیرحسین یحیی زاده را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن که تازه وارد زمین شده بود توانست دومین گل بازی را به ثمر برساند.

در ادامه باز هم شاگردان کلانتری عقب نکشیدند و به حملات خود ادامه دادند اما با درخشش فرزاد طیبی پور دروازه‌بان سایپا ناکام ماندند و در نهایت بازی با حساب ۲ بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. این دومین برد متوالی ابراهیم صادقی و شاگردانش است که آنها را ۱۳ امتیازی کرد و موقتا به ششم جدول رساند. نفت مسجدسلیمان هم ۳ امتیازی باقی ماند.

منبع