بر اساس اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، مجموعه نمایشی «طوبی» توانسته است با ۴۵ درصد مخاطب، جامعه آماری ۳۰ میلیون مخاطب را از آن خود کند.
براساس گزارش منتشر شده اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی که به بررسی «میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی» پرداخته است، بیش از ۶۰ هزار محتوای تقطیعشده از این سریال که در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده، درمجموع ۴۰۰ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.
این میزان مشاهده محتوا در فضای مجازی نشاندهنده استقبال خوب از این مجموعه نمایشی در میان مخاطبان است که طوبی را به پربازدیدترین و محبوبترین سریال رسانه ملی در میان کاربران فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ تبدیل کرده است.
همچنین این سریال که از جمله پرمخاطبترین مجموعههای تلویزیونی محسوب میشود، توانسته است با ۴۵ درصد مخاطب از میان بینندگان تلویزیونی، جامعه آماری ۳۰ میلیون مخاطب را از آن خود کند.
همچنین تعداد نظرات منتشر شده ذیل محتوای مرتبط با سریال ۶۰۰ هزار مورد بوده و محتواهای تقطیع شده درمجموع ۱۰ میلیون لایک از سوی کاربران دریافت کردهاند.
شب گذشته در نشستی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما از عوامل و بازیگران این مجموعه پر مخاطب تلویزیونی تقدیر به عمل آمد.