به گزارش “ورزش سه”، تمرین صبح امروز نساجی با حضور تمام بازیکنان این تیم برگزار شد و بازگشت چند بازیکن و اضافه شدن سهرابیان به ترکیب این تیم شرایطی را برای ساکت الهامی فراهم کرده تا در هفته هشتم ترکیب اصلی پرستاره‌ای در اختیار داشته باشد. با اضافه شدن آرمین سهرابیان و آریا برزگر به […]

به گزارش “ورزش سه”، تمرین صبح امروز نساجی با حضور تمام بازیکنان این تیم برگزار شد و بازگشت چند بازیکن و اضافه شدن سهرابیان به ترکیب این تیم شرایطی را برای ساکت الهامی فراهم کرده تا در هفته هشتم ترکیب اصلی پرستاره‌ای در اختیار داشته باشد.

با اضافه شدن آرمین سهرابیان و آریا برزگر به تمرینات، آمادگی بیشتر ایوب کلانتری، منتظر محمد در پست‌های مختلف بازیکنان جدیدی در اختیار الهامی قرار گرفتند که بعد از دومین فیفادی ترکیب پرستاره‌ای در اختیار داشته باشد.

این تمرین که در هوای مطلوب قائمشهر برگزار شد بازیکنان آیتم‌های مختلف تمرینی را پشت سر گذاشتند و کادرفنی این تیم نظارت ویژه‌ای روی عملکرد بازیکنان داشت.

با توجه به تعویق دیدار سپاهان و نساجی، کادرفنی این تیم فرصت بیشتری برای انجام کارهای تاکتیکی و رسیدن بازیکنان به فرم ایده‌آل خواهد داشت.

بازگشت نساجی به مسابقات برای ساکت الهامی اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت و شاید این آخرین فرصت او برای ایجاد تغییرات مثبت در تیم خود باشد.

تصاویری از تمرین نساجی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

2094284
2094285
2094286
2094287

منبع