شفقنا ورزشی – سرمربی پرتغال از عملکرد بازیکنانش مقابل لهستان کاملا راضی است. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از فوتبال ۳۶۰، روبرتو مارتینس از برد ۳  بر یک پرتغال در زمین لهستان کاملا راضی است. این سومین برد متوالی پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا بود و با ۹ امتیاز بالاتر از کرواسی صدرنشین شد. […]

شفقنا ورزشی – سرمربی پرتغال از عملکرد بازیکنانش مقابل لهستان کاملا راضی است.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از فوتبال ۳۶۰، روبرتو مارتینس از برد ۳  بر یک پرتغال در زمین لهستان کاملا راضی است. این سومین برد متوالی پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا بود و با ۹ امتیاز بالاتر از کرواسی صدرنشین شد.

کریستیانو رونالدو زننده گل دوم پرتغال  نام داشت تا گل ملی شماره ۱۳۳ را ثبت کند، با این حال در دقیقه ۶۳ تعویض شد. مارتینس درباره تعویض کاپیتان ۳۹ ساله تیمش گفت: «این بخشی از مدیریت بازیکنان است وقتی مجبورید در ۷۲ ساعت، ۲  بار بازی کنید. دیگو ژوتا به زمین رفت و  هم خیلی خوب بود. کریستیانو عالی است.»

مربی اسپانیایی درباره جریان بازی گفت: «در نیمه اول خیلی خوبی بودیم. بازی را کنترل کردیم، فرصت ساختیم، هماهنگی بالایی داشتیم، نقاط قوت لهستان را بستیم و ۲گل خیلی خوب زدیم. از عملکرد بازیکنان جدید هم خیلی خوشحالم. آنها انگار بازی‌های ملی زیادی دارند! گل خورده،  کار ما را سخت کرد اما  تیم واکنش خوبی نشان داد و گل بعدی را زد. در مجموع نمایش خیلی خوبی بود.»

مارتینس از رناتو ویگا، تمجید کرد. مدافع چلسی بیشتر از هر بازیکن دیگری قطع توپ داشت  تا روبرت لواندوفسکی، مهاجم باتجربه حریف فقط ۲ شوت بیرون از چارچوب داشته باشد. سرمربی پرتغال گفت: «او بازیکن ویژه‌ای است. در اولین جلسه تمرین نشان داد توانسته در اردوی قبلی به پختگی برسد. او بازیکنی جنگنده با توانایی ارتباط بالا است و می‌تواند در فضاهای زیادی دفاع کند. او مقابل لهستان که در ضربات ایستگاهی خیلی قوی است در جنگ‌های هوایی موفق بود. این شروع درخشانی  به حساب می‌آید. بازی مقابل مهاجمی مثل لواندوفسکی، پتانسیل رناتو را نشان داد.»

 

+