به گزارش زیرنویس، تیم‌های استقلال و چادر ملو بعدازظهر دیروز در چارچوب یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در این دیدار امیرعلی صادقی بازیکن جوان تیم استقلال نقش موثری در پیروزی آبی پوشان داشت. صادقی در ابتدای سی دقیقه سوم مسابقه موفق شد با گرفتن یک ضربه پنالتی که رامین رضاییان آن را […]

به گزارش زیرنویس، تیم‌های استقلال و چادر ملو بعدازظهر دیروز در چارچوب یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در این دیدار امیرعلی صادقی بازیکن جوان تیم استقلال نقش موثری در پیروزی آبی پوشان داشت.

صادقی در ابتدای سی دقیقه سوم مسابقه موفق شد با گرفتن یک ضربه پنالتی که رامین رضاییان آن را به ثمر رساند تیمش را با یک گل از حریف خود پیش بیاندازد. در ادامه و پس از گلزنی آرمان رمضانی روی پاس رامین رضاییان، امیرعلی صادقی همچنان در خط حمله استقلال برای گلزنی تلاش کرد تا در نهایت روی پاس کوشکی موفق شد زننده سومین گل استقلال باشد تا مزد تلاشش در دیدار دوستانه مقابل چادرملو را بگیرد.

براساس این گزارش، ستاره جوان تیم استقلال که از سوی فرهاد مجیدی در فصل بیست و یکم از باشگاه سایپا به جمع آبی پوشان اضافه شد، فصل قبل و در دوران سرمربیگری جواد نکونام تنها ۱۷ دقیقه و در دیدار مقابل پیکان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فرصت حضور در مسابقه را پیدا کرده بود. حالا باید دید آیا سهراب بختیاری زاده به پدیده فرهاد مجیدی اعتماد می کند؟

منبع: خبـر ورزشی