امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران هستند به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ فتح اللهی مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان: بعد از دیدار با شمس‌آذر آقای نویدکیا در نشست خبری خواسته خودشان برای جدایی از باشگاه را اعلام کردند و درخواستی برای نشست با مدیرعامل در این خصوص […]

امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران هستند به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ فتح اللهی مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان: بعد از دیدار با شمس‌آذر آقای نویدکیا در نشست خبری خواسته خودشان برای جدایی از باشگاه را اعلام کردند و درخواستی برای نشست با مدیرعامل در این خصوص داشتند. آقای پورمحمدی  در این جلسه با قاطعیت اعلام کردند حاضر به پذیرش این درخواست نیستند.

باشگاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها از محرم نویدکیا حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم تمامی نیازها و ابزارهای لازم برای موفقیت فراهم شود. با وجود پافشاری آقای نویدکیا بعد از جلسه تصور  این بود که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و آقا محرم کار خودشان را با توجه به حمایت باشگاه ادامه می‌دهند اما دو روز بعد از بازی راهی اصفهان شدند و اعلام کردند دیگر به تمرینات باز نخواهند گشت.

هنوز با هیچ گزینه و فرد دیگری مذاکره نشده و تمرینات طبق نظر و خواسته آقای نویدکیا زیر نظر آقای امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران هستند به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود.

منبع