به گزارش “ورزش‌ سه”، بنفش پوشان تهران و گل گهر سیرجان روز جمعه از وقفه پیش آمده در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر استفاده کردند و از ساعت ۱۴:۳۰ در مجموعه ورزشی هما به دیدار یکدیگر رفتند. مطابق هماهنگی به عمل آمده میان کادر فنی دو مجموعه دیدار مورد اشاره در چهار مدت زمان سی و […]

به گزارش “ورزش‌ سه”، بنفش پوشان تهران و گل گهر سیرجان روز جمعه از وقفه پیش آمده در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر استفاده کردند و از ساعت ۱۴:۳۰ در مجموعه ورزشی هما به دیدار یکدیگر رفتند.

مطابق هماهنگی به عمل آمده میان کادر فنی دو مجموعه دیدار مورد اشاره در چهار مدت زمان سی و پنج دقیقه‌ای برگزار گردید تا تقریبا تمامی بازیکنان بتوانند با نظر کادر فنی خود وارد میدان شوند و در زمین محک بخورند.

گل نخست بازی روی ارسال احمدرضا زنده روح و ضربه امید حامدی فر برای گل گهر به ثمر رسید و در ادامه اما محمدحسین زواری روی یک حرکت انفرادی بازی را به تساوی کشاند و چند دقیقه بعد نیز پایه گذار دومین گل هوادار شد که محمد دین دار زننده گل دوم بنفش‌ها بود و در حالی که این دیدار تا دقایق پایانی و با نتیجه دو بر یک به سود هوادار در جریان بود، روی اشتباه فردی امیرحسین بهادر بازیکن هوادار، علی اصغر شیخ الاسلامی بازیکن گل گهر موفق شد نتیجه جدال را در نهایت به تساوی دو بر دو بکشاند.

2093602

بنفش‌ها با نظر سید مهدی رحمتی روز شنبه را به استراحت می‌پردازند و روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در زمین اختصاصی‌شان در مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین پرفشار و تاکتیکی خواهند کرد و پس از پایان تمرین سبک روز چهارشنبه خود نیز تهران را به مقصد قزوین جهت برگزاری دیدار روز پنجشنبه با شمس آذر ترک خواهند کرد.

منبع