به گزارش “ورزش‌ سه”، در آخرین اردوی تیم ملی ۶ بازیکن از اردوی تیم فوتبال سپاهان حضور دارند. این در حالی است که امید نورافکن هم در حال حاضر بازیکن سپاهان به شمار می‌رود و برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به انزلی کوچ کرده است. علاوه بر این ۷ بازیکن می‌توان به محمد قربانی، […]

به گزارش “ورزش‌ سه”، در آخرین اردوی تیم ملی ۶ بازیکن از اردوی تیم فوتبال سپاهان حضور دارند. این در حالی است که امید نورافکن هم در حال حاضر بازیکن سپاهان به شمار می‌رود و برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به انزلی کوچ کرده است. علاوه بر این ۷ بازیکن می‌توان به محمد قربانی، محمد جواد حسین‌نژاد و شهریار مغانلو هم اشاره کرد که تعداد بازیکنان سپاهانی حاضر در اردوی تیم ملی را به عدد ۱۰ می‌رساند.

برخورد این بازیکنان صحنه‌های جالب توجهی را در اردوی تیم ملی رقم می‌زند. مثل همین قابی که پیام نیازمند دست در گردن مهاجم سه فصل گذشته سپاهان در دلش آرزو می‌کند که ای کاش او در فصل جدید لژیونر نشده بود تا قدرت طلایی‌پوشان در خط هجومی در شرایطی که کاوه و کامارا هنوز جا نیفتاده‌اند بیشتر از این باشد.

2092919
2092918

البته نیازمند و سایر سپاهانی‌ها می‌توانند خوشحال هم باشند، چرا که احتمال جدایی محمد دانشگر هم از اردوی این تیم و پیوستنش به اتحاد کلبا وجود داشت که مدیران باشگاه اجازه این اتفاق را ندادند تا این مدافع همچنان در اصفهان باشد و به عنوان نماینده سپاهان نامش در فهرست امیر قلعه‌نویی جای گیرد.

منبع