شفقنا ورزشی_ قعرنشین لالیگا پس از کسب ۳ امتیاز از ۹ بازی ابتدایی لالیگا، سرانجام سرمربی خود را اخراج کرد. به گزارش شفقنا ورزشی، لوییس کاریون، سرمربی باشگاه لاس پالماس، پس از تنها سه ماه حضور در این تیم از سمت خود برکنار شد. این تصمیم پس از یک سری نتایج ضعیف و شکست در […]

شفقنا ورزشی_ قعرنشین لالیگا پس از کسب ۳ امتیاز از ۹ بازی ابتدایی لالیگا، سرانجام سرمربی خود را اخراج کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، لوییس کاریون، سرمربی باشگاه لاس پالماس، پس از تنها سه ماه حضور در این تیم از سمت خود برکنار شد. این تصمیم پس از یک سری نتایج ضعیف و شکست در ۹ بازی متوالی اتخاذ شد.

لاس پالماس در اواخر ماه ژوئن، کاریون را به عنوان جانشین فرانسیسکو خاویر گارسیا پیمینتا انتخاب کرده بود. اما عملکرد ضعیف تیم تحت هدایت کاریون، از جمله شکست اخیر در خانه مقابل سلتاویگو ۹ نفره، صبر مسئولان باشگاه را لبریز کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که لاس پالماس در حال حاضر مذاکرات خود را با دیگو مارتینز، سرمربی سابق اسپانیول، برای جانشینی کاریون به پایان رسانده است و انتظار می‌رود به زودی این انتصاب به صورت رسمی اعلام شود.

مارتینز که سابقه هدایت تیم‌هایی مانند اسپانیول و گرانادا را در کارنامه دارد، ماموریت دشواری برای نجات لاس پالماس از بحران فعلی بر عهده خواهد گرفت. اولین چالش او، دیدار با والنسیا، یکی دیگر از تیم‌های بحران‌زده لالیگا، خواهد بود.

 

 

 

 

+