به گزارش زیرنویس، باشگاه بایرن مونیخ خبر خوبی برای هوادارانش و طرفداران تیم ملی انگلیس منتشر کرد و به طور رسمی اعلام کرد که هری کین، مهاجم برجسته این تیم، دچار آسیب‌دیدگی جدی نشده است. این مهاجم ۳۱ ساله پس از مصدومیت در تساوی ۳-۳ بایرن مقابل آینتراخت از زمین بازی خارج شد و ترس […]

به گزارش زیرنویس، باشگاه بایرن مونیخ خبر خوبی برای هوادارانش و طرفداران تیم ملی انگلیس منتشر کرد و به طور رسمی اعلام کرد که هری کین، مهاجم برجسته این تیم، دچار آسیب‌دیدگی جدی نشده است.

این مهاجم ۳۱ ساله پس از مصدومیت در تساوی ۳-۳ بایرن مقابل آینتراخت از زمین بازی خارج شد و ترس از غیبت او در بازی‌های آینده به وجود آمد. اما اکنون بررسی‌های پزشکی تأیید کردند که این ستاره می‌تواند در بازی‌های حساس پیش‌روی تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا حضور داشته باشد و وضعیت او مساعد است.

هری کین در این فصل برای بایرن درخشان ظاهر شد و ۱۰ گل در ۹ بازی به ثمر رساند. او همچنین در سال ۲۰۲۴، ۶ گل برای انگلیس به ثمر رساند و ثابت کرد که حضور او برای موفقیت تیم ملی در مسابقات پیش‌رو حیاتی خواهد بود.

تیم لی کارسلی مسابقات لیگ ملت‌ها را روز پنجشنبه با رویارویی با یونان، که تاکنون در هر دو بازی گروهی پیروز شده، ادامه می‌دهد. سه‌شیرها سه روز بعد به فنلاند سفر خواهند کرد تا بازی‌های این دور از رقابت‌های بین‌المللی را به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: علاقه دیوانه‌وار استاد بزرگ به فوتبال؛ مرد شماره یک شطرنج جهان دوست دارد با این فوتبالیست بازی کند!

منبع: خبـر ورزشی