به گزارش خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ به مصاف استون‌ویلا رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. پس از این بازی بود که یان کریستین درسن رئیس باشگاه خطاب به هواداران و اسپانسر‌ها گفت: وینسنت، سبک بازی تو، سخنانت، روابطت با بازیکنان و شادی […]

به گزارش خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ به مصاف استون‌ویلا رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. پس از این بازی بود که یان کریستین درسن رئیس باشگاه خطاب به هواداران و اسپانسر‌ها گفت: وینسنت، سبک بازی تو، سخنانت، روابطت با بازیکنان و شادی که به ما می‌دهی باعث می‌شود به هیچ عنوان از این شکست ناراحت نباشیم. می‌دانم که دوباره ما را شاد خواهی کرد.

وی افزود: از اینکه تو با ما هستی خوشحالیم. ما با حضور تو دوباره فوتبال بازی می‌کنیم و می‌توانم ببینم که تیم در حال خوش گذرانی است. 

وی تصریح کرد: کمپانی این را می‌داند که برای ادامه کار و بقا در سمت خود باید برای بایرن جام بیاورد. همچنین ستاره آنها هری کین امیدوار است بتواند به صبر خود برای بردن جام پایان دهد.

انتهای پیام/

+