چندماه پس از خداحافظی غیرمنتظره تونی کروس از دنیای فوتبال، هوادران رئال مادرید هنوز جای خالی این ستاره را در ترکیب تیمشان احساس می‌کنند. کروس در شرایطی کفش‌هایش را آویزان کرد که در یکی از بهترین سال‌های دوران فوتبالش قرار داشت و هنوز می‌توانست چند فصل دیگر در اوج ادامه دهد. تونی کروس در پادکستی […]

چندماه پس از خداحافظی غیرمنتظره تونی کروس از دنیای فوتبال، هوادران رئال مادرید هنوز جای خالی این ستاره را در ترکیب تیمشان احساس می‌کنند. کروس در شرایطی کفش‌هایش را آویزان کرد که در یکی از بهترین سال‌های دوران فوتبالش قرار داشت و هنوز می‌توانست چند فصل دیگر در اوج ادامه دهد.

تونی کروس در پادکستی که با برادرش ضبط می‌کند، اظهار نظر جالبی را راجع به احتمال حضورش در تمرینات رئال مادرید مطرح کرد و گفت: اگر برای ملاقات با هم‌تیمی‌های سابقم به تمرین رئال مادرید بروم، یک ریسک بزرگ را انجام داده‌ام؛ چون ممکن است کارلو آنچلوتی من را همان‌جا نگه دارد!

کروس درباره تصمیمش برای ورود به عرصه مربی‌گری هم گفت: در حال حاضر این احساس را ندارم که بخواهم یک مربی حرفه‌ای باشم. می‌خواهم در آینده نزدیک یک آکادمی را در مادرید افتتاح کنم. 

 

+