به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس از کیفیتزمین تمرین تیمش راضی نیست. برای با خبر شدن از جزئیات خبری پرسپولیس اندیشه معاصر را دنبال کنید. گاردیو برای ماندن در باشگاه پرسپولیس چه شرطی گذاشته است یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل بازی کردن درزمین هایی بوده که کیفیت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس از کیفیتزمین تمرین تیمش راضی نیست. برای با خبر شدن از جزئیات خبری پرسپولیس اندیشه معاصر را دنبال کنید.

گاردیو برای ماندن در باشگاه پرسپولیس چه شرطی گذاشته است

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل بازی کردن درزمین هایی بوده که کیفیت بالایی نداشته است.

نحوه بازی پرسپولیس طوری است که کارایی این تیم در زمین هایناهموار به شدت پایین می آید. گاریدو تیمش روی زمین بازی میکند و نیاز دارد هم زمین تمرین خوبی در اختیار داشته باشد و همکیفیت چمن ورزشگاهی که در آن بازی انجام می شود، بالا باشد. با توجه به در دسترس نبودن ورزشگاه آزادی، پرسپولیس تا حالادر اراک، قزوین و شهر قدس از رقبا میزبانی کرده و حالا قراراست در بازی بعدی خود در تختی میزبان باشد.

 پرسپولیس

پرسپولیس

با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و آغاز بارش ها، کیفیتزمین ورزشگاه شهید کاظمی هم به شدت پایین آمده و همینموضوع نگرانی گاریدو را در پی داشته است. گاریدو اصلا ازچمن ورزشگاه کاظمی رضایت ندارد و از مدیران پرسپولیسخواسته هرچه زودتر فکری به حال این مشکل بکنند.

گاریدو از مدیران پرسپولیس درخواست کرده زمین تمرین مناسبیدر تهران پیدا کنند تا او بتواند تیمش را در بهترین شرایط آمادهرقابت ها کند.

پایان/*

 

+