به گزارش “ورزش سه”، آرام عباسی مدافع باتجربه استقلال خوزستان با اشاره به بازی سنگین تیمش در جدال با ملوان بندرانزلی گفت: بازی زیبایی بود و حتی شرایط جوی و بارش باران نیز نتوانست مانع از عملکرد فنی قابل قبول هر دو تیم شود. وی ادامه داد: شرایط خوبی را در این بازی پشت سر […]

به گزارش “ورزش سه”، آرام عباسی مدافع باتجربه استقلال خوزستان با اشاره به بازی سنگین تیمش در جدال با ملوان بندرانزلی گفت: بازی زیبایی بود و حتی شرایط جوی و بارش باران نیز نتوانست مانع از عملکرد فنی قابل قبول هر دو تیم شود.

وی ادامه داد: شرایط خوبی را در این بازی پشت سر گذاشته بودیم و روی یک غفلت دروازه ما باز شد و شایسته کسب امتیاز از حریف بودیم. ملوان تیم خوبی در فصل جدید است اما ما کاملا روی حریف تسلط داشتیم و موقعیت‌های خوبی را هم روی دروازه حریف شکل دادیم و به نظرم یک پنالتی ما هم در این بازی دیده نشد.

مدافع استقلال خوزستان درباره بازی این هفته تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان مدعی اصلی این فصل است و اکنون در صدر جدول قرار دارد. با این حال ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. قطعا کار را برای آنها سخت خواهیم کرد و امیدوارم در زمین خودمان بتوانیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. قطعا به کمتر از سه امتیاز در این بازی رضایت نخواهیم داد و یکی از بهترین نمایش‌های خودمان را برابر این حریف خواهیم داشت تا بتوانیم با حمایت هواداران به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

منبع