به گزارش “ورزش سه”، همان‌طور که انتظار می‌رفت، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، با استعفای جواد نکونام موافقت کرد و زمام امور باشگاه را به صورت موقت به دست سهراب بختیاری‌زاده سپرد تا مدیران باشگاه پس از دیدار با هوادار، سرمربی جدید خود را که خارجی خواهد بود، انتخاب کنند. شرایط برای جواد نکونام […]

به گزارش “ورزش سه”، همان‌طور که انتظار می‌رفت، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، با استعفای جواد نکونام موافقت کرد و زمام امور باشگاه را به صورت موقت به دست سهراب بختیاری‌زاده سپرد تا مدیران باشگاه پس از دیدار با هوادار، سرمربی جدید خود را که خارجی خواهد بود، انتخاب کنند.

شرایط برای جواد نکونام پس از شکست برابر استقلال خوزستان رو به سختی رفت. سرمربی آبی‌ها در فولاد آرنا با شعارهای زیادی علیه خودش مواجه شد و هلدینگ خلیج فارس برای انتخاب سرمربی جدید دست به کار شد و در این میان اسامی مانند ایوایلو پتف و ریکاردو ساپینتو مطرح شدند.

پس از مخالفت شدید هواداران با انتخاب پتف، مدیریت باشگاه ناچار شد به همکاری با نکونام ادامه دهد و در ظاهر به حمایت از سرمربی خود پرداخت. پیروزی بر الغرافه آبی بود بر آتش حواشی اما توقف مقابل نساجی و شکست در دربی، کاسه صبر هواداران را لبریز کرد و تجمعات اعتراضی هواداران مقابل باشگاه برگزار شد.

هر چند که نکونام با انتشار نامه‌ای خطاب به هواداران از آنها خداحافظی کرد، اما هیئت مدیره با این استعفا مخالفت کرد تا نکو برای بازی با السد به تمرینات بازگردد و دوباره هدایت استقلال را برعهده بگیرد. مسابقه‌ای که تنها یک شکست دیگر را به کارنامه نکونام اضافه کرد و ارائه یک بازی پرانتقاد باعث شد تا پرونده او در همان استادیوم جاسم بن حمد بسته شود.

هیئت مدیره استقلال امروز جلساتی را برگزار کرد که خروجی آن، موافقت با استعفای نکونام و انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت برابر هوادار بود تا مدیریت بتواند سرمربی جدید را انتخاب کند. در این میان نیز اخباری مبنی بر تغییرات مدیریتی در باشگاه نیز شنیده می‌شود و باید دید که شهریاری و سمیعی جانشین نکونام را انتخاب می‌کنند یا این وظیفه بر دوش مدیران جدید خواهد بود.

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص جلسه امشب هیئت مدیره به شرح زیر است:

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (۱۴۰۳/۷/۱۰) با حضور کلیه اعضا برگزار شد و پس از بررسی‌های دقیق و با توجه به شرایط موجود و مصوبه قبلی هیئت مدیره، تصمیمات زیر گرفته شد:

۱- استعفای سرمربی: با نهایت تشکر از زحمات ارزشمند جناب آقای جواد نکونام، سرمربی محترم تیم فوتبال بزرگسالان، که در مدت تصدی مسئولیت نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بستند، با استعفای ایشان موافقت گردید.

2088889

۲- انتخاب سرمربی جدید: باشگاه در نظر دارد در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام نماید. در این راستا، بررسی چندین گزینه خارجی که دارای رزومه و تجربه مناسب در سطح بین‌المللی هستند، در حال انجام است. هدف باشگاه، استخدام فردی به عنوان سرمربی است که بتواند با دانش و توانایی‌های خود، تیم را به سمت موفقیت‌های پایدار هدایت نماید.

2088705

۳- هدایت موقت تیم: تا زمان تکمیل فرایند انتخاب سرمربی جدید، جناب آقای سهراب بختیاری‌زاده، پیشکسوت ارزشمند باشگاه، مسئولیت هدایت موقت تیم فوتبال بزرگسالان را بر عهده خواهند گرفت.

2089076

باشگاه استقلال از تمامی هواداران عزیز درخواست دارد تا با حمایت همیشگی خود، تیم محبوبشان را در این برهه حساس یاری نمایند. اطمینان داریم با همدلی و تلاش مضاعف، باشگاه استقلال به زودی به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران و آسیا بازخواهد گشت.

منبع