شفقنا ورزشی – قیمت ۲ بازیکن در روز گذشته افزایش یافت. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از فوتبال ۳۶۰، یکی از چالش‌های فوتبال فانتزی، متغیر بودن قیمت‌ها است. قیمت بازیکنان در طول فصل با افزایش و کاهش تقاضا تغییر می‌یابد. این افزایش و قیمت در سرنوشت تیم هر کاربر موثر بوده چون با توجه […]

شفقنا ورزشی – قیمت ۲ بازیکن در روز گذشته افزایش یافت.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از فوتبال ۳۶۰، یکی از چالش‌های فوتبال فانتزی، متغیر بودن قیمت‌ها است. قیمت بازیکنان در طول فصل با افزایش و کاهش تقاضا تغییر می‌یابد. این افزایش و قیمت در سرنوشت تیم هر کاربر موثر بوده چون با توجه به ارزش هر بازیکن بودجه کاربر شکل خواهد گرفت.

قیمت متغیر و بودجه شناور

ارزش یک بازیکن در فوتبال فانتزی مانند هر بازار دیگری با افزایش یا کاهش تقاضا تغییر می‌کند. اگر بازیکنی آن‌قدر درخشان ظاهر شود که کاربران زیادی اقدام به جذب آن کنند، قیمت‌اش اضافه می‌شود و ممکن است که آن‌قدر بد باشد که کاربران اقدام به فروش آن خواهند کرد که در این حالت قیمت این بازیکن کاهش می‌یابد. تغییر قیمت به صورت روزانه و به صورت ۰٫۱ واحد قیمت خواهد بود.

این تغییر قیمت در ارزش و بودجه تیم هر کاربر اعمال خواهد شد. مثلاً اگر ارزش تیم کاربری ۱۰۰ واحد باشد، با کاهش ۰٫۱ واحد قیمت یک بازیکن ارزش این تیم ۹۹٫۹ خواهد شد و در صورتی‌که این کاربر بخواهد از کارت نقل‌وانتقال آزاد استفاده کند، به جای ۱۰۰ واحد پول، ۹۹٫۹ واحد پول بودجه در اختیار دارد. برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت بازیکنان، به صورت مستمر اخبار فوتبال فانتزی را دنبال کنید.

ادامه درخشش و افزایش قیمت حسین‌زاده

در روز گذشته ۲ بازیکن قیمتشان افزایش یافت. امیرحسین حسین‌زاده که امتیازآورترین بازیکن این فصل از لیگ است، با ارزش تقاضا مواجه شد و قیمت‌اش افزایش یافت. محمدرضا رضایی پس از کسب ۲۰ امتیاز در دور پنجم در بازی این هفته ملوان هم کلین‌شیت کرد تا با اقبال بیشتر کاربران مواجه شود. علیرضا رحمتی، میثم تیموری، وحید محمدزاده و محمد دانشگر بازیکنانی بودند که ۰٫۱ واحد از ارزش‌شان کم شد.

 

+