به گزارش “ورزش سه”، استقلال برای جبران ناکامی‌هایش در فصل اخیر و به‌خصوص شکست در دربی پایتخت، امشب در شرایطی برابر السد قرار می‌گیرد که ستاره تیم قطری و کاپیتان تیم ملی مراکش، می‌تواند نخستین بازی خود را برای الزعیم برگزار کند. رومن سایس ۳۴ ساله که سابقه ۱۱۰ بازی در لیگ جزیره، ۶۶ دیدار […]

به گزارش “ورزش سه”، استقلال برای جبران ناکامی‌هایش در فصل اخیر و به‌خصوص شکست در دربی پایتخت، امشب در شرایطی برابر السد قرار می‌گیرد که ستاره تیم قطری و کاپیتان تیم ملی مراکش، می‌تواند نخستین بازی خود را برای الزعیم برگزار کند.

رومن سایس ۳۴ ساله که سابقه ۱۱۰ بازی در لیگ جزیره، ۶۶ دیدار در چمپیونشیپ، ۳۵ بازی در لیگ یک و ۱۰۹ مسابقه در لیگ دو فرانسه را در کارنامه دارد، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، امشب می‌تواند برای تیم فوتبال السد به میدان برود و نخستین بازی خود را نیز انجام دهد.

کاپیتان تیم ملی مراکش که ۸۳ بار برای شیرهای اطلس به میدان رفته، سابقه حضور در دو جام جهانی و چهار جام ملت‌های آفریقا را در کارنامه دارد و یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان السد و همچنین تیم ملی مراکش به شمار می‌رود.

2088545

نکته جالب درخصوص رومن سایس این است که در بازی تاریخی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ به طور کامل در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت و شاهد شکست لحظه آخری با گل به‌خودی عزیز بوحدوز بود.

در آن بازی، رامین رضاییان و روزبه چشمی به صورت کامل و فیکس در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند و این دو بازیکن، چند باری با رومن سایس روبرو شده و دوئل‌های دو نفره‌ای را با این بازیکن مراکشی به نمایش گذاشتند.

حالا و یکبار دیگر، چشمی و رضاییان این بار در لباس استقلال باید با کاپیتان فعلی تیم ملی مراکش روبرو شوند و باید دید که این مرتبه کدام یک پیروز از زمین خارج خواهند شد و یا اینکه طرفین به تساوی رضایت خواهند داد.

2088548

منبع