به گزارش “ورزش سه”، در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار تیم‌های تراکتور و موهان باگان و در شرایطی که حریف روز چهارشنبه سپاهان وارد ایران شده، هنوز خبری از ورود تیم هندی به ایران نیست و در این بین گزارش‌های متعددی هم در مورد لغو پرواز این تیم از سوی مسئولان این باشگاه منتشر شده […]

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار تیم‌های تراکتور و موهان باگان و در شرایطی که حریف روز چهارشنبه سپاهان وارد ایران شده، هنوز خبری از ورود تیم هندی به ایران نیست و در این بین گزارش‌های متعددی هم در مورد لغو پرواز این تیم از سوی مسئولان این باشگاه منتشر شده است.

در گزارش یکی از وبسایت‌های هندی آمده که باشگاه موهان باگان بعد از تمرینات خود در کلکته به بنگلور رفته بود تا پرواز خود را روز گذشته (یکشنبه) انجام دهد، اما با وجود صدور ویزا و روادید از سوی ایران، مسئولان تیم اعلام کردند که قصد پرواز ندارند و برای از سرگیری تمرینات خود به کلکته بازخواهند گشت.

همچنین وبسایت mykhel در گزارشی نوشته که باشگاه موهان درخواست تعویق بازی یا برگزاری مسابقه در زمین بی‌طرف را داده که به نوشته این وبسایت با توجه به فاصله کم تا شروع بازی، بعید است این درخواست مورد موافقت قرار بگیرد.

البته مسئولان تراکتور اعلام کردند که پرواز این تیم انجام خواهد شد و این بازی برگزار می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. نکته مهم این است که هم اکنون دو تیم پاختاکور ازبکستان و استقلال تاجیکستان در ایران حضور دارند و به نظر می‌رسد تیم موهان باگان بعد از شکست سه بر صفر این هفته، بیشتر به بهانه‌های واهی متوسل شده است.

تیم استقلال تاجیکستان روز گذشته وارد ایران شد و پاختاکور هم با استقبال ویژه تیم بین‌الملل پرسپولیس در هتل خود مستقر و آخرین تمرین را هم برگزار کرد، اما فعلا خبری از تیم موهان باگان نیست.

باید دید که صبح امروز بروزرسانی در این مورد به چه شکلی انجام خواهد شد، خصوصا اینکه مسئولان تبریز استادیوم یادگار را هم مهیای این بازی کرده و حتی برای دیدار با موهان باگان بلیت فروشی برای جایگاه زنان نیز انجام داده‌اند.

منبع