به گزارش “ورزش سه”، بانوان ملوانی در دیدارهای اخیر خانگی این تیم نقش پررنگی داشتند و حمایت پرشوری از تیم شهر خود نشان دادند، در بازی با استقلال خوزستان آنها تصویر جالبی در ورزشگاه خلق کردند. بازی ملوان و استقلال خوزستان زیر باران شدید برگزار شد و هواداران ملوان با چتر روی سکوها حاضر شدند […]

به گزارش “ورزش سه”، بانوان ملوانی در دیدارهای اخیر خانگی این تیم نقش پررنگی داشتند و حمایت پرشوری از تیم شهر خود نشان دادند، در بازی با استقلال خوزستان آنها تصویر جالبی در ورزشگاه خلق کردند.

بازی ملوان و استقلال خوزستان زیر باران شدید برگزار شد و هواداران ملوان با چتر روی سکوها حاضر شدند و حتی یک دقیقه از مسابقه را هم بدون تشویق پشت سرنگذاشتند تا روز ویژه‌ای را پشت سر بگذارند.

چترهای رنگی، هوای بارانی، پیروزی ملوان و هوادارانی که حداکثر عشق و علاقه به یک تیم را در این شرایط سخت رقم زدند، قابی رویایی و تماشایی را شکل داد و یکی از زیباترین تصاویر هفته ششم لیگ برتر بود.

2087570

ملوان در این فصل در تمام دیدارهای خانگی پیروز از میدان خارج شده تا هواداران ملوان خوشحال‌ترین در ایران باشند و نقش ویژه‌ای در نتایج خوب تیم خود داشته باشند.

عکس: علی رفعتی

منبع