به گزارش زیرنویس، این یک واقعیت است که استقلال در دربی‌هایی که حسین حسینی را درون دروازه داشته هرگز در جریان بازی موفق به برتری مقابل پرسپولیس نشده است. مرور رقابت بازی‌های رو در روی دو تیم بزرگ پایتخت نشان می‌دهد گلی که سید حسین حسینی در بازی رفت لیگ ۲۴ از حسین کنعانی زادگان […]

به گزارش زیرنویس، این یک واقعیت است که استقلال در دربی‌هایی که حسین حسینی را درون دروازه داشته هرگز در جریان بازی موفق به برتری مقابل پرسپولیس نشده است.

مرور رقابت بازی‌های رو در روی دو تیم بزرگ پایتخت نشان می‌دهد گلی که سید حسین حسینی در بازی رفت لیگ ۲۴ از حسین کنعانی زادگان دریافت کرد چهاردهمین گلی بود که او از پرسپولیس دریافت کرده است.

حسینی در مجموع ۱۳ مسابقه ای که در دروازه استقلال بوده فقط ۳ بار موفق به کلین شیت مقابل پرسپولیس شده و هرگز در جریان بازی موفق به کسب برد نشده. او چهارشنبه شب پنجمین شکست خود را در دربی متحمل شد تا از این حیث یک رکورد عجیب را در تاریخ این مسابقات به نام خود ثبت کرده باشد.

نتایج سیدحسین حسینی در تاریخ دربی‌ها

پرسپولیس ۱ – استقلال صفر
استقلال صفر – پرسپولیس ۱
پرسپولیس ۲ – استقلال ۲
پرسپولیس ۲ – استقلال۲ (برد استقلال در ضربات پنالتی)
پرسپولیس صفر – استقلال صفر (برد استقلال در ضربات پنالتی)
استقلال صفر- پرسپولیس صفر
پرسپولیس یک – استقلال یک
استقلال ۲ – پرسپولیس ۲
پرسپولیس ۱ – استقلال ۰
پرسپولیس ۲ – استقلال ۱( حذفی)
پرسپولیس ۱ – استقلال ۱
استقلال ۰ – پرسپولیس ۰
استقلال ۰ – پرسپولیس ۱

حسین حسینی اگرچه فصل قبل دستکش طلایی لیگ ۲۳ را از آن خود کرد اما در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و در ۵ بازی که برای این تیم به میدان ئرفته هنوز موفق به ثبت کلین شیت برای خود و تیمش نشده است.

او ۷ گل را در ۵ دیدار قبلی استقلال در لیگ برتر دریافت کرده که به طور متوسط ۱.۴ گل خورده در هر بازی را نشان می‌دهد.

منبع: خبـر ورزشی