به گزارش زیرنویس، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۴ تهران که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد، عصر چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان گاریدو با گل دقیقه ۹۳ کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی توانستند استقلال را شکست دهند. پرسپولیس و استقلال که به دلیل بازی‌های هفته نخست […]

به گزارش زیرنویس، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۴ تهران که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد، عصر چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان گاریدو با گل دقیقه ۹۳ کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی توانستند استقلال را شکست دهند.

پرسپولیس و استقلال که به دلیل بازی‌های هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، بازی‌هایشان در هفته چهارم به تعویق افتاده بود، یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها داشتند.

حالا با انجام اولین بازی هفته ششم میان سرخابی‌های پایتخت، تعداد بازی‌های این دو تیم با سایر تیم‌ها از جمله سپاهان و تراکتور مدعی برابر شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و پشت سر سپاهان ۱۳ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. تراکتور نیز با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

اما استقلال که در ۳ هفته اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده است، با این شکست ۵ امتیازی باقیماند و به رده دهم جدول سقوط کرد.

جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پیروزی پرسولیس در دربی (۴ مهر ۱۴۰۳) | سرخ‌ها در یک قدمی سپاهان صدرنشین

البته بازی‌های هفته ششم از پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ مجددا آغاز خواهد شد و به احتمال فراوان مجددا جایگاه پرسپولیس و استقلال که هر کدام یک بازی عقب افتاده دارند، در جدول لیگ برتر تغییر کند.

شهر آرا