به گزارش “ورزش سه”، دربی ۱۰۴ فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود که آخرین مراحل تجهیز و آماده‌سازی این استادیوم با تلاش ۲۴ ساعته در حال انجام است تا بازی استقلال و پرسپولیس به بهترین شکل انجام شود. اهمیت بالای برگزاری دربی به بهترین […]

به گزارش “ورزش سه”، دربی ۱۰۴ فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود که آخرین مراحل تجهیز و آماده‌سازی این استادیوم با تلاش ۲۴ ساعته در حال انجام است تا بازی استقلال و پرسپولیس به بهترین شکل انجام شود.

اهمیت بالای برگزاری دربی به بهترین شکل موجب شده تا محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر و امیرحسین روشنک، رئیس مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران با همراهی محمد رجائیان، مدیرعامل و میثم مجیدی، عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم و محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی بازدیدی از ورزشگاه امام اراک داشته باشند.

2085908

مدیران سازمان لیگ یک شب پیش از دربی پایتخت، در شهر اراک حضور یافتند و به طور دقیق آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه امام خمینی (ره) را از نزدیک مشاهده کردند و نکات لازم را یادآور شدند.

باشگاه آلومینیوم که مدیریت ورزشگاه امام اراک را برعهده دارد، قبل از دربی اقدامات ویژه‌ای از قبیل استانداردسازی جایگاه تماشاگران، ساخت CIP و VIP، ایجاد جایگاه خبرنگاران، فضاسازی استادیوم، ساخت میکسدزون جدید و… را انجام داده است.

منبع