مدیر ارتباطات و اموربینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه توضیحاتی درباره ماجرای حرکت قطار مترو تهران با درب باز ارائه داد.
وی افزود: با توجه به اینکه امکان حرکت قطار با درب باز وجود ندارد و طبق دستورالعمل موجود در ایمنترین وضعیت با هماهنگی مرکز کنترل و فرمان یا مسئول ایستگاه، «حائل ایمنی» در آن قسمت نصب و قطار تا انتهای مسیر هدایت شود که این کار انجام شد.
زند بیان داشت: اگر مشکل فنی قطار جدی باشد و برطرف نشود پس از تخلیه مسافران در آخرین ایستگاه، قطار از خط خارج شده و برای رفع مشکل به محوطه تعمیرگاهی منتقل میشود.