بازدید:۳ صد آنلاین | همچنان ۱۱ نفر از کارگران معدن معدن‌جو، داخل معدن محبوس هستند  به گزارش صد آنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، گفت: طبق برآوردی که امدادرسانان و مدیر فنی معدن کرده‌اند، اگر مشکلی حادث نشود تا اوایل امشب پیکر دیگر کارگران معدن‌چی هم خارج خواهد شد. محمدعلی آخوندی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی […]

خروج کارگران محبوس شده معدن طبس تا اوایل امشب

بازدید:۳

صد آنلاین | همچنان ۱۱ نفر از کارگران معدن معدن‌جو، داخل معدن محبوس هستند

 به گزارش صد آنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، گفت: طبق برآوردی که امدادرسانان و مدیر فنی معدن کرده‌اند، اگر مشکلی حادث نشود تا اوایل امشب پیکر دیگر کارگران معدن‌چی هم خارج خواهد شد.

محمدعلی آخوندی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی حادثه انفجار معدن، بیان کرد: با بیرون آمدن یک جسد دیگر از خروجی معدن معدنجو، آمار جان باختگان به ۳۸ نفر رسید و همچنان ۱۱ نفر از کارگران معدن معدن‌جو، داخل معدن محبوس هستند.

آخوندی افزود: طبق مشاهدات و بررسی‌های مدیرفنی کار معدن و امدادگرانی که در حال حاضر مشغول به کار با توجه به نظرات متفاوت، تخمین زده‌اند که با بازگشایی مسیر ریل واگن‌ها تا ایستگاهی که تخریب شده است، سرعت کار و امدادرسانی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط جهت خارج کردن کارگران این حادثه مهیا بوده و غلظت کار بالا است که اگر مشکل حاد و غیرقابل پیش‌بینی حادث نشود، تا اوایل شب می‌توانیم پیکرهای معدن‌چی‌ها خارج کرده و به پزشکی قانونی منتقل کنیم.