به گزارش زیرنویس، خط و نشان تند هاشمی‌نسب برای نکونام پس از کنار گذاشتن وی از کادرفنی استقلال زنگ خطر را برای سرمربی آبی‌های پایتخت به صدا درآورد که ممکن است دامنه افشاگری‌های یاغی علیه جواد کار را به جایی برساند که او مجبور به خداحافظی با نیمکت استقلال شود. به همین علت با وجود […]

به گزارش زیرنویس، خط و نشان تند هاشمی‌نسب برای نکونام پس از کنار گذاشتن وی از کادرفنی استقلال زنگ خطر را برای سرمربی آبی‌های پایتخت به صدا درآورد که ممکن است دامنه افشاگری‌های یاغی علیه جواد کار را به جایی برساند که او مجبور به خداحافظی با نیمکت استقلال شود.

به همین علت با وجود حرف‌های تند و تکان دهنده هاشمی‌نسب علیه نکونام او ترجیح داد روزه سکوت بگیرد تا مبادا هاشمی‌نسب علیه وی طغیان نکند، با سکوت نکونام این حقیقت برای اهالی فوتبال آشکار شد که نکونام از یاغی می‌ترسد!

با این حال پس از انتخاب گزینه سکوت در برابر اظهارات دستیار فصل قبل، هاشمی‌نسب ترجیح داد در مواضع اولیه خود قدری تجدید نظر کند تا شاید کورسوی امید برای بازگشت وی فراهم شود.

چرخش سوال برانگیز هاشمی‌نسب بعد از مصاحبه علی پروین و حمایت از جواد نکونام ثابت کرد رفیق گرمابه و گلستان نکونام بدون توجه به اظهارات تندی که علیه سرمربی آبی پوشان در حاشیه روز جهانی عکاس داشت، ترجیح داده فعلا به جای جنگیدن با جواد با مخالفان او سرشاخ شود به این امید که دوباره به مجموعه فنی استقلال بازگردد.

اما علی رغم این نرمش معنادار، نکونام پروسه بازگشت یاغی را تعیین تکلیف نکرد تا دوباره رابطه این دو قدری شکرآب شود، با این که نکونام می‌توانست با ارسال نامه‌ای رسمی به سمیعی زمینه بازگشت وی را مهیا کند، اتفاقی که هرگز رقم نخورد.

با عمیق‌تر شدن اختلاف نکونام و مدیریت باشگاه برخی مشاوران سرمربی تیم ملی پیشنهاد دادند نکونام در آستانه دربی یکبار دیگر موضوع بازگشت هاشمی‌نسب را کلید بزنند تا به این ترتیب ابتدا حمایت هواداران را به دست آورند از طرفی از مزیت نام یاغی در جدال با پرسپولیس نیز بهره ببرند.

به همین دلیل رسانه‌های نزدیک به کادر فنی آبی‌پوشان عصر دوشنبه ادعا کردند هاشمی‌نسب به استقلال برگشت در حالی که این خبر خیلی زود از سوی هاشمی‌نسب تکذیب شد!

هرچند هاشمی‌نسب درباره علل این اتفاق هیچ توضیحی ارائه نکرده است و تاکید کرده سکوت اختیار می‌کند تا دربی تمام شود، منایع خبری به خبرنگار شهرآرا اعلام کردند او به دلیل اختلاف مالی دوباره در ترکیب کادر فنی حضور پیدا نکرده است!

گفته می‌شود هاشمی‌نسب با وجود دریافت مطالباتش از باشگاه بازهم حاضر به همراهی استقلال در این بازی مهم نشد، چون به گفته خودش مبلغ مطالباتش بیش از این بوده، اما در حال حاضر تمام بدهی او از طرف باشگاه پرداخت شده است.

شهر آرا