به گزارش زیرنویس، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از بازی با تیم ملی فرانسه اظهار داشت که شرایط تیمش به دلیل بیماری آنفلوآنزا و غیبت دو بازیکن، مناسب نبود و آنها عملاً با ۹ بازیکن این مسابقه را برگزار کردند. شمسایی در ادامه به حاشیه‌های این بازی پرداخت و گفت: «ما تیم […]

به گزارش زیرنویس، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از بازی با تیم ملی فرانسه اظهار داشت که شرایط تیمش به دلیل بیماری آنفلوآنزا و غیبت دو بازیکن، مناسب نبود و آنها عملاً با ۹ بازیکن این مسابقه را برگزار کردند. شمسایی در ادامه به حاشیه‌های این بازی پرداخت و گفت: «ما تیم اول گروه بودیم و نیازی به حمله نداشتیم. این فرانسه بود که اگر می‌خواست سرگروه شود باید بازی تهاجمی‌تری ارائه می‌کرد. اما وقتی دیدم که فرانسه بازی را بی‌مزگی می‌کند، در نیمه دوم تصمیم گرفتیم بازی تهاجمی‌تری انجام دهیم.»

او با انتقاد از رفتار تیم فرانسه افزود: «در صحنه‌ای دیدم که بازیکن فرانسه عمداً فضایی ایجاد کرد تا بازیکن ما عبور کند و همان جا به بازیکنانم گفتم که هرچقدر می‌توانید گل بزنید.»

شمسایی همچنین با اشاره به عملکرد آینده تیم فرانسه گفت: «همین فرانسه قطعاً جزو چهار تیم نیمه‌نهایی خواهد بود، اما مقابل ایران روح فوتسال را رعایت نکرد. ما در نیمه دوم به احترام تماشاگران بازی پرقدرتی ارائه دادیم چون دیدیم فرانسه تمایلی به سرگروهی ندارد.»

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همچنین به رفتار غیرمنتظره فرانسوی‌ها پس از شکست اشاره کرد و گفت: «بعد از باخت مقابل ایران، فرانسوی‌ها جشن گرفتند. انگار در فرهنگشان این‌طور است که پس از باخت جشن می‌گیرند.»

او در ادامه به انتقاد از اظهارنظر مربی تایلند پرداخت و گفت: «مربی تایلند رفتار غیرحرفه‌ای داشت، چون ما اصلاً به فرانسه نمی‌خوردیم و این صحبت‌ها نادرست بود.»

شمسایی همچنین با اشاره به یک واقعه ورزشی دیگر، ماجرای پس گرفتن مدال طلای بیت سیاح را با رفتار تیم فرانسه مقایسه کرد و گفت: «فرانسه به خاطر اینکه ورزشکار ما پرچم ام‌البنین را بالا برد، مدالش را پس گرفت، اما دروازه‌بان همین کشور در بازی فوتسال پای خود را کنار می‌کشد تا از ما گل بخورد. این رفتار نشان می‌دهد که فرهنگ ورزشی آنها چگونه است.»

منبع: خبـر ورزشی