رایزنی‌های مدیرعامل پرسپولیس برای بازگرداندن کریم باقری از ۴۰ روز قبل آغاز شد به گزارش سایت خبری پرسون، بی گمان بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس بازگشت چهره‌ای چون کریم باقری به نیمکت این تیم است. مردی که در دو مقطع و در حدود ۹ سال برای پرسپولیس در زمان بازیگری به میدان رفت و […]


رایزنی‌های مدیرعامل پرسپولیس برای بازگرداندن کریم باقری از ۴۰ روز قبل آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بی گمان بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس بازگشت چهره‌ای چون کریم باقری به نیمکت این تیم است. مردی که در دو مقطع و در حدود ۹ سال برای پرسپولیس در زمان بازیگری به میدان رفت و مدتها کاپیتان این تیم بود و درنهایت راه مربیگری را آغاز کرد.

کریم باقری در لیگ چهاردهم و با نظر برانکو در کادر مربیگری این تیم قرار گرفت و حضوری ثابت و ۸ ساله بر روی نیمکت این تیم داشت. حضوری که باعث شد تا نظم و انضباط فوق العاده‌ای بر روی نیمکت و رختکن سرخ‌ها حاکم شود. اما درنهایت در ابتدای فصل قبل و با پایان قرارداد باقری و باشگاه دیگر خبری از تمدید قرارداد او نشد.

در آن مقطع شایعات زیادی در مورد جدایی آقا کریم و پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاد. از درخواست بالای مالی او برای ثبت قرارداد تازه تا اختلاف نظری که با مدیریت پیدا کرده بود اما هرچه بیشتر گذشت مشخص شد هیچکدام از این شایعات رنگ و بویی از واقعیت نداشته و مشکلات دیگری گریبانگیر این چهره دوست داشتنی شده است.

پرسپولیس اگرچه فصل قبل در غیاب کریم باقری قهرمان شد اما همچنان کمبود او بر روی نیمکت سرخ‌ها مشهود بود. غیبت یک چهره کاریزماتیک که حساسیت ویژه‌ای روی نظم و انضباط تیمی و فردی داشته باشد و از همه مهم تر بازیکنان نیز از او حرف شنوی داشته باشند در بین سرخ‌ها به چشم می‌آمد. تمام این مسائل دست به دست هم داد تا درنهایت رضا درویش برای بازگرداندن این چهره تاثیرگذار جدی تر از قبل پا پیش بگذارد.

خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است که از حدود ۴۰ روز قبل مدیرعامل پرسپولیس رایزنی‌های خود را برای بازگشت باقری آغاز کرد. او در این مدت چندین بار با کریم باقری گفتگو کرد و به موازات آن جلسات حضوری و غیر حضوری متعددی را با افراد مختلف برگزار کرد. در این مدت برخی رسانه‌ها به صورت جسته و گریخته به این موضوع اشاره کردند اما نه کریم باقری و نه خودر درویش این موضوع را تایید نکردند چرا که ترجیح شان بر این است تا این موضوع بدون جنجال و هیاهو رفع شود.

طی روزهای اخیر خبرهای جالبی نیز منتشر شده که آخرین آن‌ها به ارتباط یکی از اعضای جدید هیات مدیره به بازگشت کریم باقری مربوط می‌شود که البته همان طور که عنوان شد تلاش مدیرعامل پرسپولیس برای بازگرداندن کریم باقری به امروز و دیروز مربوط نمی‌شود و این پروسه از ۴۰ روز قبل استارت خورده است.

حال باید منتظر بود و دید تلاش‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن کریم باقری به جایی خواهد رسید یا نه.


منبع: خبرورزشی

+