به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اتفاقات دیدار ایران و فرانسه باعث خشم و ناراحتی مربیان تیم‌های دیگر در جام جهانی شده است. در سومین و آخرین دیدار گروه F جام جهانی فوتسال دو تیم ایران و فرانسه به مصاف هم رفتند. قبل از بازی شایعاتی به گوش رسید که تیم‌ها قصد دارند […]

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اتفاقات دیدار ایران و فرانسه باعث خشم و ناراحتی مربیان تیم‌های دیگر در جام جهانی شده است.

در سومین و آخرین دیدار گروه F جام جهانی فوتسال دو تیم ایران و فرانسه به مصاف هم رفتند. قبل از بازی شایعاتی به گوش رسید که تیم‌ها قصد دارند دوم شوند تا مسیر راحتی در مرحله حذفی داشته باشند.

برنده می‌دانست که حریف مرحله یک هشتم نهایی‌اش مراکش قهرمان فعلی آفریقا و یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان است و علاوه بر این، برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی فوتسال که در سه بازی گروهی خود ۲۷ گل زده و تنها و دو گل دریافت کرده حریف احتمالی آنها در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

این در شرایطی است که تیم دوم (فرانسه) در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تایلند می‌رود و پس از آن با برنده پاراگوئه یا افغانستان روبرو خواهد شد.

به گزارش آس، نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید و هیچ‌کدام از تیم‌ها تمایلی به پیروزی نداشتند. در ۲۰ دقیقه اول، فرانسه دو شوت و ایران ۶ شوت به سمت دروازه حریف داشتند که به میزان قابل توجهی کمتر از آمار عادی در فوتسال است.

در نیمه دوم، تیبو گاروس دروازه‌بان تیم ملی فرانسه مقابل ضربه آرام سالار آقاپور تسلیم شد و خودش را کنار کشید.

ریکاردو اینیگس، سرمربی لیبی که تیمش به عنوان یکی از بدترین تیم‌های سوم مرحله گروهی حذف شد، به شدت از هر دو کشور به دلیل آنچه «رفتار غیرورزشی» خواند، انتقاد کرد.

اینیگس در پستی در ایکس نوشت: لیبی در رابطه با این مسابقه شکایت رسمی به فیفا به دلیل تبانی ارائه خواهد کرد، این مایه شرمساری ورزش ماست. انگار که در تلاش برای باخت هستند.

میگل رودریگو، سرمربی تایلند نیز خشم خود را در فضای مجازی ابراز کرد و گفت که این دو تیم «ورزش فوتسال را بی‌حرمت کرده‌اند» و «ننگ جهانی» هستند. فدراسیون فوتبال ایران امروز به دلیل بیان این اظهارات از سرمربی تایلند شکایت کرد.

ایران در نهایت ۴-۱ پیروز شد و تنها گل فرانسه پس از آنکه چهار بار دروازه‌اش باز شده بود به ثمر رسید.

+