به گزارش “ورزش سه”، برای سعید دقیقی هیچ چیز بدتر‌ از این نیست که برخلاف فصل گذشته همچنان در پایان هفته پنجم بردی را دشت نکرده باشد. این در حالیست که او در فصل گذشته با پیروزی برابر مس رفسنجان و تراکتور در همین مقطع دو برد ارزشمند و غافلگیرکننده را به نام خود و […]

به گزارش “ورزش سه”، برای سعید دقیقی هیچ چیز بدتر‌ از این نیست که برخلاف فصل گذشته همچنان در پایان هفته پنجم بردی را دشت نکرده باشد.

این در حالیست که او در فصل گذشته با پیروزی برابر مس رفسنجان و تراکتور در همین مقطع دو برد ارزشمند و غافلگیرکننده را به نام خود و شمس آذر کرده بود.

اما ترکش‌های اتفاقات ابتدای فصل همچنان دامن او را گرفته است؛ او تیمی که طی سه فصل ساخته و پرداخته کرده بود از دست داده و با حضور در اردوی آماده‌سازی پیش فصل ملوان تمام تمرکز خود را  روی موفقیت انزلی‌چی‌ها به عنوان چالش جدیدش قرار داده بود. اتفاقی که باعث شد تمام ستاره‌های قابل اعتنای تیمش از جمله جعفرپور، حسین گودرزی، فراز امامعلی، محمد پاپی، پوریا سرآبادانی و … را از دست بدهد. دقیقی یک مدافع ناشناخته را نیز به ملوان برد و همین بازیکن (محمدرضا رضایی) این هفته با دو گلی که به ثمر رساند باعث شکست تیمش شد تا نشان دهد از این جهت بیراه نمی‌گوید.

2079874

دقیقی اما این روزها از تک فرصت‌ها برای آماده‌سازی تیمش بهره می‌گیرد و به دنبال ساخت و ساز جدیدی است تا اعتباری که کسب کرده را به سادگی از دست ندهد. او بار دیگر چهره‌های گمنامی را در اختیار دارد و باید دید چه زمانی قادر خواهد بود تمام فلسفه ذهنی و تاکتیکی‌اش را به آنها منتقل کرده و در مسیر نتیجه‌گیری هم هدف مدنظرش را پیش ببرد.

او این هفته در جدالی سخت مقابل نساجی باانگیزه قرار خواهد گرفت و باید دید قادر خواهد بود همانند فصل گذشته یک برد ارزشمند برابر این تیم شکل دهد یا خیر.

منبع