تاکنون ۱۳ فوتی و ۱۲ مجروح بیرون آوردند و هنوز هم تعدادی در این بلوک محبوس شدند البته دسترسی وجود دارد نامه نیوز – نشت گاز حوالی ساعت ۲۱ امشب در یکی از کارگاه‌های شرکت زغال سنگ معدنجو طبس موجب انفجار شد.  به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، بر اساس اطلاعات رسیده، ۲۰ […]

تاکنون ۱۳ فوتی و ۱۲ مجروح بیرون آوردند و هنوز هم تعدادی در این بلوک محبوس شدند البته دسترسی وجود دارد

آخرین خبر از انفجار معدن در طبس ؛ 13 کشته

نامه نیوز – نشت گاز حوالی ساعت ۲۱ امشب در یکی از کارگاه‌های شرکت زغال سنگ معدنجو طبس موجب انفجار شد. 

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، بر اساس اطلاعات رسیده، ۲۰ کارگر در معدن مشغول به کار بودند که تاکنون تنها جسد یک کارگر بیرون کشیده شده و از وضعیت دیگر کارگران اطلاعی در دست نیست.

پس از اعلام این حادثه تمامی گروه‌های امدادی اورژانس، علوم پزشکی، بخشداری، فرمانداری، اداره صمت به محل فراخوان شده‌اند.

همچنین با تمامی بیمارستان‌ها برای انتقال مصدومین احتمالی و همچنین با پزشکی قانونی برای انتقال اجساد احتمالی هماهنگی لازم به عمل آمده است. یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شده است. به علت عمیق بودن محله حادثه و انفجار رخ داده، احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز به نمایندگی استاندار خراسان جنوبی در حال عزیمت به محل حادثه است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: انفجار گاز متان در یکی از معادن شهرستان طبس تاکنون ۱۳ فوتی داشته است .

وی افزود: این حادثه حدود ساعت ۲۱ شب گذشته در معدن شرکت معدنجو رخ داده و ۲ بلوک Bو C را تحت تاثیر قرار داده که تعدادی از نیروها را دچار خفگی کرده است .نیروهای امدادی در تلاش هستند تا با خارج کردن گاز از بلوک c برای نجات افراد وارد عمل شوند .

به گفته وی، از بلوک B تاکنون ۱۳ فوتی و ۱۲ مجروح بیرون آوردند و هنوز هم تعدادی در این بلوک محبوس شدند البته دسترسی وجود دارد اما به واسطه غلظت گاز امدادگران را دچار مشکل کرده است./ایرنا

 

منبع خبر