به گزارش “ورزش سه”، سینا اسدبیگی بازیکن دو فصل گذشته سرخپوشان پایتخت، امروز (چهارشنبه) در باشگاه حضور یافت و پس از دیدار و گفتگو با حسین بادامکی معاون باشگاه و با توافق طرفین از جمع قرمزپوشان ایران جدا شد. باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر برای این بازیکن با اخلاق و با تجربه، در مسیر […]

به گزارش “ورزش سه”، سینا اسدبیگی بازیکن دو فصل گذشته سرخپوشان پایتخت، امروز (چهارشنبه) در باشگاه حضور یافت و پس از دیدار و گفتگو با حسین بادامکی معاون باشگاه و با توافق طرفین از جمع قرمزپوشان ایران جدا شد.

باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر برای این بازیکن با اخلاق و با تجربه، در مسیر زندگی و ورزشی، آرزوی موفقیت و تندرستی کرد.

سینا اسدبیگی این فصل سرنوشت عجیبی داشت. او که در لیگ بیست و دوم با نظر یحیی گل‌محمدی از ذوب آهن به پرسپولیس پیوسته بود در دو فصل گذشته عضو این تیم بود و با سرخ‌ها دو قهرمانی لیگ، یک سوپرجام و یک جام حذفی را به دست آورد.

در شرایطی که در ابتدای تابستان گفته می‌شد سینا اسدبیگی تمایل به جدایی دارد اما این باشگاه اجازه خروج او را نداد و این هافبک دفاعی با حضور در تمرینات پیش فصل رضایت گاریدو را جلب کرده بود.

درحالی که اسدبیگی در در بازی اول تعویضی بود و در دو دیدار برابر تراکتور و فولاد فیکس شده بود، به یکباره در فیفادی بحث خروج او پیش آمد و با بازگشت میلاد سرلک در این پست و جذب سعید مهری، گاریدو عدم نیاز خود به سینا را اعلام کرد.

سینا اسدبیگی که از این تصمیم شوکه و ناراحت بود به راحتی این جدایی را قبول نکرد و توافق با او به روز آخر نقل و انتقالات کشیده شد. در نهایت با اعلام باشگاه پرسپولیس او با حصور در دفتر باشگاه توافق کرد و از تیم محبوبش جدا شد.

باید دید سینا اسدبیگی کدام تیم را برای ادامه مسیر فوتبالی خود در ساعات آینده انتخاب خواهد کرد.

منبع