به گزارش “ورزش‌ سه”، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال گل گهر در خانه میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان مهدی تارتار تمام شد. نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد و در حالی که سیرجانی‌ها نیمه اول بهتری را […]

به گزارش “ورزش‌ سه”، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال گل گهر در خانه میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان مهدی تارتار تمام شد.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد و در حالی که سیرجانی‌ها نیمه اول بهتری را تجربه کرده بودند، در نیمه دوم تهاجمی‌تر شروع کردند و در دقیقه ۵۲ به گل اول مسابقه دست پیدا کردند. 

در ادامه هر دو مربی دست به تعویض زدند که این مهدی تارتار بود که عملکرد بهتری داشت و دو تعویضی او یعنی نوید عاشوری و پیمان بابایی گل دوم را رقم زدند.

این گل روی پاس دقیق نوید عاشوری برای پیمان بابایی به دست آمد که از موقعیت آفساید فرار کرد و با یک بغل پا دروازه پورحمیدی را برای دومین مرتبه باز کرد.

در جشن گل قاب‌هایی توسط جواد نادری‌پور ثبت شده که تمجید پیمان بابایی از نوید عاشوری را نشان می‌دهد و از هافبک خلاق تیمش با این اقدام بابت پاس دقیقی که به او رساند تشکر کرده است.

2071432

منبع