به گزارش “ورزش سه” در شرایطی که حریف تدارکاتی پرسپولیس در بازی عصر یکشنبه تیمی بسیار جوان و فاقد سطح فنی برای رقابت با پرسپولیس بود اما گاریدو در نیمه نخست تقریبا تمام نیروهای اصلی‌اش را به میدان فرستاد.با این حال نکته جالب بود که سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها در ترکیب اولیه مهرشاد اسدی دروازه‌بان سوم […]

به گزارش “ورزش سه” در شرایطی که حریف تدارکاتی پرسپولیس در بازی عصر یکشنبه تیمی بسیار جوان و فاقد سطح فنی برای رقابت با پرسپولیس بود اما گاریدو در نیمه نخست تقریبا تمام نیروهای اصلی‌اش را به میدان فرستاد.
با این حال نکته جالب بود که سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها در ترکیب اولیه مهرشاد اسدی دروازه‌بان سوم فصل قبل این تیم را به میدان فرستاد و امیررضا رفیعی که فصل قبل در چهار بازی لیگ برتری و یک دیدار جام حذفی بازی کرده بود در نیمه دوم و همراه با جوان‌ها به زمین رفت.
با توجه به کیفیت فنی حریف تدارکاتی پرسپولیس در نیمه نخست خطری دروازه این تیم را تهدید نکرد و بازیکنان این تیم در طول نیمه‌ای که ده بار دروازه‌شان باز شد تنها دو بار از نیمه زمین عبور کردند که در یک نوبت آن دروازه پرسپولیس با اشتباه عجیب اسدی تهدید شد.

2060314

در این صحنه پاس به عقب مدافع پرسپولیس برای اسدی باعث شد او در حالی که مهاجم حریف روی او پرس کرده بود در ضربه به توپ اشتباه کرده و توپ به سمت دروازه خودی برود. در این لحظه اسدی بلافاصله برگشت و دوباره توپ را به بیرون زد تا ضربه کرنر نصیب حریف شود که این یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های بازی تدارکاتی بود.

جالب اینکه بعد از سوت پایان نیمه اول جورسی انیسیو مربی برزیلی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در زمین مسابقه با کمک مترجم گاریدو از مهرشاد توضیح خواست و این دروازه‌بان با حرکات دست و پا به جرسی می‌گفت بازیکن حریف با پا به طرفش آمده و همین باعث شده ضربه خوبی به توپ نزند که ظاهرا مربی او این توجیه را قبول نکرد و به شکل عملی برای او توضیح داد که در چنین صحنه‌هایی باید چگونه عمل کند.

منبع