به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نوبت دهی ایران خودرو و میز خدمت مشتریان ایران خودرو را در اندیشه معاصر شرح میدهیم و یادآور می شویم که شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های خودرو ساز داخلی در سال ۱۳۹۹ اقدام به راه اندازی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو نموده تا بتواند خدمات مورد نیاز را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد. ثبت نام برای خرید خودروهای این شرکت، پیگیری ثبت نام خودرو، واریز وجه مورد نیاز، مشخص کردن ویژگی های خودرو و موارد این چنینی دیگر از جمله خدماتی هستند که در این بخش قابل دسترسی می باشند.
در نتیجه دیگر نیازی به مراجعات حضوری به نمایندگی های ایران خودرو نداشته و در وقت و هزینه تان صرفه جویی خواهد شد. از آن جایی که این روزها افراد زیادی متقاضی خرید خودروها و استفاده از خدمات این شرکت هستند، در این قسمت روش ورود به سامانه میز خدمت را بیان می کنیم.
نوبت دهی ایران خودرو
جهت دریافت نوبت نمایندگی می بایست از طریق سامانه نوبت دهی نمایندگی های ایساکو اقدام کنید. با ورود به سایت ایساکو و کلیک بر روی گزینه “نوبت دهی” به سه روش قادر به دریافت نوبت از نمایندگی ایران خودرو خواهید بود.
مرحله اول: در مرورگر خود آدرس isaco.ir را وارد کنید.مرحله دوم: بر روی گزینه “نوبت دهی” در سمت راست صفحه کلیک کنید.
مرحله سوم: شما در این صفحه قادر به انتخاب سه روش “سامانه تلفن همراه”، “نوبت دهی اینترنتی” و “پذیرش توسط نمایندگی های مجاز” برای نوبت دهی نمایندگی های مجاز ایران خودرو خواهید بود.
نوبت دهی از طریق سامانه تلفن همراه
ابتدا اپلیکیشن ایساکو را دانلود کنید. پس از ثبت شماره تماس، کد ورود به شماره شما پیامک خواهد شد. با وارد کردن کد ورود وارد صفحه اصلی این اپلیکیشن می شوید. از منوی آن گزینه “نوبت دهی” را انتخاب کنید. در صفحه جدیدی پیش روی شما باز شده، پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی خود، سپس شماره شاسی، بارکد پستی و کد VIN خودرو را وارد کنید. در ادامه تاریخ نوبت، لیست ایرادات خودرو را ثبت کرده و اقدام به انتخاب نمایندگی کنید و با کلیک بر روی گزینه “ثبت نوبت” فرایند نوبت دهی نمایندگی ایران خودرو تکمیل شده و می توانید در تاریخ ثبت شده به نمایندگی مراجعه کنید.
به میز خدمت مشتریان ایران خودرو خوش آمدید
میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir
میز خدمت مشتری ایران خودرو یکی از مهم ترین خدمات آنلاینی است که این شرکت خودروسازی جهت استفاده مشتریان خود ارائه داده است. شرکت ایران خودرو در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروسازی داخل کشور فعالیت داشته و اقدام به تولید و توزیع خودرو در میان مشتریان می کند.
در گذشته افراد برای خرید خودرو از این شرکت باید به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه کرده و درخواست شان را ثبت می کردند.
در ادامه برای سایر مراحل مانند واریز وجه، انتخاب نوع و رنگ خودرو هم مجددا نیاز به مراجعه حضوری وجود داشت. اما اکنون با ایجاد سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو بسیاری از این مشکلات برطرف شده تا مراجعات حضوری به حداقل برسد. به این ترتیب، علاقه مندان به خرید خودروهای این شرکت می توانند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق همین سامانه درخواست خریدشان را ثبت کنند.
سپس امکان انجام پیگیری های لازم تا مرحله دریافت خودرو در این سایت برای کاربر فراهم است.
با توجه به این موضوع، آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این شرکت و خرید محصولات آن دارند، باید با میز خدمت مشتریان ایران خودرو آشنایی کامل داشته و در صورت نیاز از ان استفاده کنند.
دقت داشته باشید که برای استفاده از این سامانه نیاز به ثبت نام در آن وجود دارد. پس اگر تمایل به استفاده از خدمات اینترنتی مرتبط با شرکت ایران خودرو دارید، ابتدا نام نویسی تان را در سامانه میز خدمت مشتری انجام دهید. با توجه به این که سایت مذکور به تازگی ایجاد شده است، ممکن است برخی از کاربران شناخت زیادی از آن نداشته باشند. به همین دلیل، در اندیشه معاصر نحوه ورود به سایت میز خدمت به آدرس اینترنتی customer.ikco.ir را به صورت مفصل برای تان توضیح خواهیم داد. هم چنین روش نام نویسی در این سامانه را بیان می کنیم تا به راحتی نسبت به انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در آن اقدام نمایید.
امروزه به لطف اینترنت و گسترش استفاده از آن بسیاری از خدمات در حال حرکت به سمت اینترنتی شدن هستند. اغلب کسب و کارها و بانک ها با راه اندازی سایت و سامانه به ارائه خدمات الکترونیک پرداخته اند. شرکت ایران خودرو نیز برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان خود در جهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستومر مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir پرداخته است.
در گذشته مشتریان و خریداران محصولات ایران خودرو برای ثبت نام خودرو با مراجعه حضوری به نمایندگی های این شرکت اقدام می کردند، اما امروز با راه اندازی سامانه میز خدمت مشتری ایران خودرو دیگر الزامی برای مراجعه حضوری وجود ندارد. مشتریان با مراجعه به این سایت قادر به انجام کلیه مراحل ثبت نام خودرو و دریافت آن را از این طریق خواهند بود. در این مقاله به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir، نحوه ثبت نام و ورود به آن و همچنین معرفی خدمات و امکانات آن خواهیم پرداخت.
معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir
شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir پرداخته است.
این سایت در سال ۱۳۹۹ سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.
هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است.
توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
مشتریان ایران خودرو با مراجعه به این سایت قادر به انجام کلیه مراحل ثبت نام، پیگیری ثبت نام، تحویل خودرو و… هستند.
از امکانات دیگر این سامانه می توان به مشاهده قیمت محصولات ایران خودرو، استعلام ثبت نام، سوابق پیامک های اطلاع رسانی و بررسی سوالات متداول مشتریان اشاره کرد./اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.