بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جدول تفکیکی آمار هفت ماهه شکایت مکتوب از شرکتهای بیمهای را برای بهرهبرداری عموم منتشر کرد. این آمار در چهار جدول جداگانه شامل «آمار کل شکایات»، «درمان»، «ثالث» و «بدنه» نشان میدهد از بین ۲ هزار و ۸۸۰ شکایت رسیدگی شده، حدود ۶۷ درصد شکایات وارد بوده است چرا که […]
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جدول تفکیکی آمار هفت ماهه شکایت مکتوب از شرکتهای بیمهای را برای بهرهبرداری عموم منتشر کرد.
این آمار در چهار جدول جداگانه شامل «آمار کل شکایات»، «درمان»، «ثالث» و «بدنه» نشان میدهد از بین ۲ هزار و ۸۸۰ شکایت رسیدگی شده، حدود ۶۷ درصد شکایات وارد بوده است چرا که یک هزار و ۹۲۹ شکایت، وارد تشخیص داده شده است ضمن اینکه ۵۳۴ شکایت همچنان در مرحله رسیدگی قرار دارد.