ماجرای غیبت کیلیان امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه به بهانه مصدومیت و سر در آوردن او از سوئد، هر روز جنجالی‌تر از قبل می‌شود. اگر در ابتدا ستاره رئال مادرید تنها به خودداری از همراهی تیم ملی فرانسه متهم بود، اکنون اتهامی به مراتب بزرگتر به او منتسب شده است. چند روز پیش رادیو […]

ماجرای غیبت کیلیان امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه به بهانه مصدومیت و سر در آوردن او از سوئد، هر روز جنجالی‌تر از قبل می‌شود. اگر در ابتدا ستاره رئال مادرید تنها به خودداری از همراهی تیم ملی فرانسه متهم بود، اکنون اتهامی به مراتب بزرگتر به او منتسب شده است.

چند روز پیش رادیو مونت‌کارلوی فرانسه مدعی شد که یک زن سوئدی با مراجعه به اداره پلیس، مدعی شد که در یکی از هتل‌های شهر استکهلم به او تجاوز شده و از قضا کیلیان امباپه هم برای سپری کردن تعطیلی چند روزه‌اش در آن هتل اقامت داشته و به همین دلیل ستاره فرانسوی جزو افرادی است که پلیس به او مظنون است.

در واکنش به این خبر؛ امباپه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر این موضوع را کذب خواند و به شیوه‌ای غیرمستقیم آن را ترفندی از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای زیر سؤال بردن بازیکن سابق‌ این تیم در آستانه برگزاری دادگاه رسیدگی به شکایت او بابت پرداخت نشدن بدهی‌اش از این باشگاه دانست.

موضوعی که امباپه آن را رد کرده بود، توسط وکیل او، ماری آلی کانو برناردو نیز تأیید شد و گفت که با وجود مظنون بودن موکلش، او به هیچ عنوان نگران نیست، چون مرتکب هیچ تخلفی نشده و بابت دفاع از خود در برابر اتهامات نسبت داده شده، اعاده حیثیت خواهد کرد. پلیس تاکنون هیچ اشاره‌ای به نام امباپه به عنوان یکی از متهمان نکرده اما روزنامه «آفتون‌بلادت» سوئد مدعی شد که نه تنها بازیکن سابق جزو متهمان است، بلکه مورد بازجویی هم واقع شده است؛ البته این نشریه به این موضوع هم اشاره کرده که هنوز هیچ مدرکی علیه امباپه دال بر ارتکاب جرم یا شراکت در جرم وجود ندارد.

+