به گزارش زیرنویس؛ پس از شکست مقابل پاراگوئه در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ماه گذشته، برزیل با پیروزی مقابل شیلی در دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ منطقه آمریکای جنوبی کمی به اوضاع خود سر و سامان داد. سلسائو یک گل زودهنگام دریافت کرده بود، با این حال، گل‌های ایگور ژسوس و لوئیس هنریکه […]

به گزارش زیرنویس؛ پس از شکست مقابل پاراگوئه در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ماه گذشته، برزیل با پیروزی مقابل شیلی در دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ منطقه آمریکای جنوبی کمی به اوضاع خود سر و سامان داد. سلسائو یک گل زودهنگام دریافت کرده بود، با این حال، گل‌های ایگور ژسوس و لوئیس هنریکه به آنها کمک کرد تا سه امتیاز مهم را در دور مقدماتی این رقابت‌ها کسب کنند.

در غیاب وینیسیوس جونیور که به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت، هنریکه مهاجم بوتافوگو و ژسوس برای تیم دوریوال جونیور به میدان رفتند. پس از نمایش چشمگیر ستاره‌هایی که در تیم‌های باشگاهی لیگ داخلی برزیل حضور دارند، رئیس جمهور این کشور، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، اعلام کرد که سلسائو باید به جای انتخاب بازیکنانی که در لیگ‌های اروپایی حضور دارند، روی بازیکنان حاضر در لیگ داخلی برای تیم ملی حساب باز کند.

رئیس دولت برزیل در این زمینه گفت: کسانی که در خارج از کشور هستند بهتر از کسانی نیستند که اینجا هستند. در برزیل بازیکنان خوبی با همان کیفیت وجود دارند، بنابراین باید در تیم ملی به کسانی که در لیگ داخلی خودمان هستند فرصت داد.

لولا همچنین اعلام کرد که به تازگی با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل ملاقات کرده و از او خواسته است به جای دنبال کردن ستاره‌هایی مانند وینیسیوس، رودریگو، میلیتائو و اندریک از رئال مادرید یا رافینیا از بارسلونا، به استعداد‌های لیگ داخلی برزیل نگاه کند.

شهر آرا