باشگاه استقلال که پس از جدایی جواد نکونام، سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد، در این مدت مذاکرات را گزینه‌های مدنظر خود برای هدایت آبی‌ها دنبال کرده اما این مذاکرات تاکنون به نتیجه نرسیده تا این تیم همچنان وضعیت نامشخصی داشته باشد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق […]

باشگاه استقلال که پس از جدایی جواد نکونام، سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد، در این مدت مذاکرات را گزینه‌های مدنظر خود برای هدایت آبی‌ها دنبال کرده اما این مذاکرات تاکنون به نتیجه نرسیده تا این تیم همچنان وضعیت نامشخصی داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق استقلال، که در روزهای اخیر صحبت‌های در خصوص احتمال حضور او در این تیم مطرح شده است، امروز در گفتگویی در واکنش به این شایعات گفت: این سوال یکی از دوستان بود که هر چند اشتباه هم نبود؛ اینکه اگر به شما پیشنهاد بدهند چه پاسخی می‌دهند و من هم آنجا عرض کردم هر زمانی بتوانم به استقلال کمک کنم، دریغ نمی‌کنم. شجاعتش را هم دارم. گفتم زمانی هم که فرهاد مجیدی آمد، خیلی‌ها مخالفت کردند اما من گفتم شدنی است و دیدید که اتفاق خوبی هم افتاد. اینکه ما الان یک و نیم میلیون دلار هزینه کنیم تا یک نفر بیاید که مشخص نیست چقدر تایم داشته باشد و چه اتفاقاتی رخ بدهد. اگر ساختارسازی کنیم، یک پروسه دیگر است. می‌توانیم این یک و نیم میلیون دلار را بازیکنان خوبی خارجی و حتی بگیریم. شدنی است، بمب اتم نیست.

او ادامه داد: از لحاظ سابقه مربیگری اینطور نیست که من خودم را پرزنت کنم، اصلا ربطی ندارد. متاسفانه مد شده تا حرف می‌زنی می‌گویند سهم‌خواهی؛ نه، من از خیلی از این دوستان و حتی همه آنها جلوتر بودم و رزومه‌ای هم جلوتر هستم اما همیشه هر مربی که آمده، به خاطر تیمم ایستادم و پشتیبانی کردم‌. خواهشا این حاشیه‌ها را درست نکنید، من اگر قرار بود سهم خواهی کنم، خیلی زودتر از اینها می‌توانستم باشم. برای من تیم مهم است و امیدوارم هواداران آرامش‌شان را به دست بیاورند. عزیزان، مسئولین و کسانی که الان هستید، تصمیمات درستی بگیرید.

پیشکسوت استقلال با اشاره به بازگشت کریم باقری به پرسپولیس گفت: دیروز شنیدم که دوست عزیزم، آقای کریم باقری، دوباره برگشته است. ما اینطرف کسانی را داریم که مثل کریم هستند و می‌توانند کمک کنند. قطعا آمد کریم، تیم و نیمکت آنها قوی‌تر می‌شود، اما در این ۱۰-۱۵ سال نگذاشته‌اند امثال منِ نوعی نزدیک نیمکت شویم، چون باید آن نیمکت خالی باشد. انقدر هم نگوییم پرسپولیس قهرمان بشود، ما همین که خودمان از خودی می‌خوریم، آنها هم قهرمان می‌شوند. ما اول باید مشکل خودمان را حل کنیم‌. صحبتم با هواداران این است که انقدر روی موج‌های اشتباه سوار نشویم. ما استقلال هستیم و افتخار ما این بوده که همیشه طرفداران فهیم داشتیم و همه آگاه بودند. حالا مشکلاتی در این این ۱۰ سال به وجود آمده است. حرف من این است که از سرمایه‌هایمان استفاده کنیم‌.

پاشازاده در پاسخ به اینکه آیا مخالف حضور سرمربی خارجی است، عنوان کرد: من پارسال هم همینجا گفتم برویم مربی خارجی بیاوریم که زمانش را داشته باشد. اول فصل هم گفتم حداقل جواد را حمایت کنید. هیچکدام از این اتفاقات نیفتاده و اشتباهات خیلی زیادی صورت گرفته که هیچکس هم جوابگو نیست. الان هم دو سه هفته است که می‌گردیم. در این شرایط مربی رزومه‌دار خوبی گیرمان نمی‌آید. الان اول فصل نیست و مربیان خارجی خوب سرکار هستند. شرایط مربیان هم مثل بازیکنان است؛ شما اول فصل می‌توانید بازیکن خارجی خیلی خوب بگیرید و در میانه فصل باید پول رضایت‌نامه خیلی خوب بدهی. الان هم زمان‌مان را از دست می‌دهیم و هم پول‌مان را و دوباره اشتباه را با اشتباه جبران می‌کنیم.

او در پایان تاکید کرد: عزیزان من، اشتباه اتفاق افتاده اما این اشتباه را با اشتباه دیگری جبران نکنیم. بیاییم تیم‌مان را قوی کنیم. تیم قوی‌تر شود، قطعا می‌شود کنترل کرد. برنامه‌ریزی‌تان را برای نیم فصل و سال آینده انجان بدهیم، درست و به جا. این حرف منطقی من است، قضاوت با هواداران. نگوییم فلانی می‌خواهد خودش را پرزنت کند، اصلا چنین چیزی نیست و برای من طرفداران و استقلال مهم هستند‌. امیدوارم مسئولان به فکر هواداران باشند‌.

+