به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پس از اطلاع آبی‌ها از منتفی شدن حضور لوگوئن در ایران، مدیران باشگاه مذاکرات با سایر گزینه‌ها را نیز ادامه دادند و اکنون یک نام جدید دیگر توسط خبرنگار فرانسوی رسانه‌ای شده است. لارنسیو ریجکمپ سرمربی مطرح اهل رومانی است که هدایت تیم‌های زیادی را در خاورمیانه […]

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پس از اطلاع آبی‌ها از منتفی شدن حضور لوگوئن در ایران، مدیران باشگاه مذاکرات با سایر گزینه‌ها را نیز ادامه دادند و اکنون یک نام جدید دیگر توسط خبرنگار فرانسوی رسانه‌ای شده است. لارنسیو ریجکمپ سرمربی مطرح اهل رومانی است که هدایت تیم‌های زیادی را در خاورمیانه برعهده داشته است.

متئو مورتو، خبرنگار مطرح رسانه رلوو فرانسه در توئیتی نوشته است که علاوه بر استقلال، تیم کاردیف نیز علاقه‌مند به جذب لارنسیو ریجکمپ است. او همچنین اضافه کرد که باشگاه ولزی اخیراً به پرس و جو درخصوص شرایط ریجکمپ پرداخته هر چند که آنها کلودیو ماکله‌له را نیز زیر نظر دارند.

لارسیو ریجکمپ کیست؟ کارنامه عجیب گزینه سرمربیگری استقلال

ریجکمپ که با استوابخارست سابقه چهار قهرمانی در جام‌های داخلی رومانی و سه قهرمانی با الوحده امارات در سوپرجام و لیگ کاپ را دارد، طی سال‌های گذشته عملکرد ضعیفی داشته و تقریباً از تمامی تیم‌های تحت هدایتش اخراج شده است.

او در سال ۲۰۲۱ و دوره کوتاهی که هدایت الاهلی عربستان را برعهده داشت، در زمانی که لیگ قهرمانان آسیا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار می‌شد، در شهر جده دو بار برابر استقلال تحت هدایت مجیدی قرار گرفت که در بازی اول با نتیجه پنج بر دو تن شکست داد و بازی دوم بدون گل تمام شد.

گویا پاسخ اولیه لارنسیو ریجکمپ به پیشنهاد باشگاه استقلال منفی بوده و باید دید که پیشنهاد جدیدی به وی ارائه خواهد شد یا آبی‌ها به سراغ گزینه دیگری می‌روند.

منبع: ایسـنا