بعد از پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر، با توجه به برگزاری بازی‌های ملی تمرینات آبی‌پوشان به مدت سه روز تعطیل اعلام شد و قرار است تمرینات از روز چهارشنبه هفته جاری از سر گرفته شود. به گزارش «شایانیوز»   به نقل از ورزش سه؛ از جمع بازیکنان استقلال سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف و […]

بعد از پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر، با توجه به برگزاری بازی‌های ملی تمرینات آبی‌پوشان به مدت سه روز تعطیل اعلام شد و قرار است تمرینات از روز چهارشنبه هفته جاری از سر گرفته شود.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از ورزش سه؛ از جمع بازیکنان استقلال سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گائل کاکوتا چهار ملی‌پوش این تیم هستند که در اردوهای ملی حضور یافتند و قادر به حضور در تمرینات از روز چهارشنبه نیستند.

در این بین برخی بازیکنان از سهراب بختیاری‌زاده درخواست کردند یک روز بیشتر استراحت کنند و از پنجشنبه به تمرینات برگردند اما سرمربی موقت استقلال با این مسئله مخالفت و اعلام کرده همه نفرات باید روز چهارشنبه در محل تمرین حاضر باشند.

2089578

این در حالی است که با وجود تلاش‌های مدیران استقلال برای انتخاب سریع سرمربی خارجی و جدید این تیم، اما بعید است در روزهای اول شروع دوباره تمرینات خبری از حضور سرمربی جدید شود و بختیاری‌زاده قصد دارد بازیکنان را آماده بازی‌های بعدی کند و تیم را با شرایط مناسبی تحویل سرمربی بدهد.

+