به گزارش زیرنویس، ثبت نام مجمع انتخاباتی اصفهان ۱۶ تا ۲۲ مرداد برگزار شد و علی طاهری ریاست فعلی هیئت، حمیدرضا دادخواه دبیر سابق هیئت و وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان برای صندلی هیئت فوتبال استان ثبت نام کردند. اما نکته جالب اینجاست در واپسین روزهای منتهی به پایان دوره ۴ ساله هیئت […]

به گزارش زیرنویس، ثبت نام مجمع انتخاباتی اصفهان ۱۶ تا ۲۲ مرداد برگزار شد و علی طاهری ریاست فعلی هیئت، حمیدرضا دادخواه دبیر سابق هیئت و وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان برای صندلی هیئت فوتبال استان ثبت نام کردند.

اما نکته جالب اینجاست در واپسین روزهای منتهی به پایان دوره ۴ ساله هیئت فوتبال و نزدیکی مجمع انتخاباتی، نهادهای نظارتی فقط تایید صلاحیت حمیدرضا دادخواه و وحید رجبی را داده اند و در مورد رئیس هیئت فعلی استان اما و اگر هایی وجود دارد و گفته می شود نیاز به بررسی بیشتر دارد.

سیدمهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز پس از پایان دوره ۴ ماهه سرپرستی اش هنوز حکم مدیرکلی را دریافت نکرده و با توجه به تغییر دولت و وزیر ورزش هنوز خبری از مدیرکلی وی نیست و اکنون با حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال روبه رو است.

با توجه به عدم تایید صلاحیت علی طاهری تا اکنون و پایان دوره ۴ ساله مدیریت وی در هیئت فوتبال از تاریخ ۲۳ مهرماه هیئت وارد دوره سرپرستی می شود و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان را با آسودگی خاطر می تواند در آینده نزدیک مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال را برگرار کند یا اینکه قبل از پایان دوره ۴ ساله انتخابات هیئت فوتبال را با دو کاندیدای قانونی تایید شده برگزار کند. 

پیش از این مدیر کل و مدیر کل های قبلی درگیر چنین‌ حاشیه هایی بوده از جمله برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان و عدم هماهنگی با نهادهای نظارتی موجب شد تا با عدم صلاحیت محمد جوزدانی منتخب مجمع، انتخابات این هیئت زیر سوال رود.

در حال حاضر سید مهدی صدری می بایست منتظر تایید یا رد صلاحیت علی طاهری تا قبل از ۲۲ مهرماه باشد یا اینکه مجمع با حضور دو کاندیدای قانونی تایید صلاحیت شده در زمان مقرر مجمع را برگزار کند و با برگزاری مجمع از حضور هیئت به دوره سرپرستی جلوگیری کند، زیرا اداره کل ورزش و جوانان با مشکل سرپرستی یک سوم هیئت های خود روبه رو است.

از طرفی عنوان می شود عدم تایید صلاحیت علی طاهری به دوران مدیریت مدیرکلی قبلی در اداره کل ورزش و جوانان بر میگردد و به علت مشکلات مدرک تحصیلی هنگام ثبت نام مجمع قبل، شکایات متعدد از هیئت فوتبال و رای حکمیت وزارت ورزش به نفع مدیرکل سابق و تعهد علی طاهری منبی بر عدم حضور  مجدد در انتخابات پس از پایان دوره ۴ ساله که با وساطت معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون بوده است که همین امر باعث ماندگاری طاهری از روز جلسه حکمیت تا پایان دوره مدیریتش شده است.

امیدواریم با پیگیری مشکلات پیش آمده فوتبال استان اصفهان به سرنوشت دو و میدانی، ورزش های همگانی و والیبال دچار نشود که به مدت دو سال است با سرپرست اداره می شوند.

منبع: خبـر ورزشی