شفقنا ورزشی _ لیورپول به دومین پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان رسید اما اشلوت از بازیکنانش انتظار عملکرد بهتری دارد. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از خبر ورزشی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد موفق شد با نتیجه ۲-۰ بولونیا را شکست دهد. الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه ۱۱ با گلزنی زودهنگام خود تیمش را به پیش […]

شفقنا ورزشی _ لیورپول به دومین پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان رسید اما اشلوت از بازیکنانش انتظار عملکرد بهتری دارد.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از خبر ورزشی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد موفق شد با نتیجه ۲-۰ بولونیا را شکست دهد. الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه ۱۱ با گلزنی زودهنگام خود تیمش را به پیش انداخت و در نهایت این تیم توانست نیمه اول را با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم، محمد صلاح با گلی در دقیقه ۷۵ تیر خلاص را به بولونیا زد تا لیورپول دومین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد. نکته جالب این است که لیورپول پیش از این نیز با نتیجه ۳-۱ میلان را شکست داده بود و حالا بولونیا به عنوان دومین قربانی ایتالیایی این تیم محسوب می‌شود.

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، پس از بازی در کنفرانس خبری به تحلیل عملکرد تیمش پرداخت و با اشاره به شکست فصل گذشته مقابل آتالانتا گفت: «این بازی به هیچ وجه آسان نبود. بولونیا واقعا کار را برای ما سخت کرد، مشابه آتالانتا که حریف دشواری برای لیورپول بود. در چنین بازی‌هایی باید بهترین زمان را برای ضربه نهایی انتخاب کنید. ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و اگر در پاس‌های آخر دقت بیشتری به خرج می‌دادیم، می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.»

اشلوت همچنین به انتقاد از عملکرد کلی تیمش پرداخت و اظهار کرد: «به جز دو گلی که زدیم، از عملکرد تیمم راضی نیستم. دو گل زیبایی به ثمر رساندیم، به خصوص گل دوم که واقعاً فوق‌العاده بود. بازی با تیمی که به این شکل پرس می‌کند و ریسک‌پذیر است همیشه چالش‌برانگیز است. هرچند در نیمه دوم بهتر بودیم، اما نمی‌توانم بگویم که از نیمه اول راضی هستم.»

او در پایان در واکنش به یادآوری یک خبرنگار که به او گفت اولین سرمربی تاریخ لیورپول است که در ۹ بازی ابتدایی هشت برد کسب کرده، گفت: «امیدوارم بعد از این من را با موفقیت‌های خاص‌تری به یاد بیاورید.»

+